Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DPD Polska sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo

Firma kurierska DPD Polska, została sponsorem tytularnym drużyny Legionovia Legionowo, występującej w Lidze Siatkówki Kobiet.

Nazwę na DPD Arena Legionowo zmienia również hala, w której klub rozgrywa swoje domowe mecze. Umowa została podpisana we wrześniu na rok z możliwością przedłużenia. W ramach kooperacji DPD Polska będzie również obsługiwała klub od strony logistycznej. Logotypy firmy kurierskiej będą wyeksponowane w widocznych miejscach hali sportowej (także nad głównym wejściem oraz na boisku), na koszulkach zawodniczek oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– “Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza” – zapewnia Sławomir Supa, prezes zarządu DPD Legionovii Legionowo.

– “Wielu pracowników i współpracowników DPD jest nie tylko kibicami, lecz także sami aktywnie uprawiają sport. Naszą misją jest krzewienie idei fair play i właściwych postaw związanych z aktywnością fizyczną. Z tego powodu chętnie angażujemy się we współpracę z klubami, a także przy okazji organizacji różnych przedsięwzięć sportowych zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim. Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w polskim krajobrazie sportowym” – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Wsparcie dla klubu DPD Legionovia Legionowo nawiązuje do strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup, Driving Change™. Priorytety CSR wiążą się bezpośrednio z podstawowym obszarem działalności firmy, jakim jest doręczanie przesyłek, i obejmują następujące postulaty: „neutralni dla środowiska”, „przyjazna logistyka miejska”, „bliżej społeczności” i „innowacyjna przedsiębiorczość”. W ramach hasła „bliżej społeczności” DPD promuje zdrowy, aktywny tryb życia, wspierając m.in. Fundację Maraton Warszawski i szereg klubów sportowych w całej Polsce. Firma jest partnerem logistycznym m.in. wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej, klubu Stelmet Zielona Góra oraz klubów piłkarskich, takich jak Widzew i ŁKS Łódź. Oprócz tego, DPD Polska jest jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, drużyn siatkarskich ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – aktualnego wicemistrza Polski, SKRY Bełchatów, mistrza naszego kraju i licznych imprez amatorskich. DPD włącza się ponadto w działania na rzecz mniejszych, lokalnych wydarzeń sportowych w miejscowościach, w których prowadzi swoją działalność, i chętnie wspiera młodzież w rozwoju.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh