Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DPD Polska rozszerza współpracę z Widzewem Łódź

DPD Polska – lider polskiego rynku kurierskiego – kontynuuje współpracę z Widzewem Łódź, zajmując się m.in. obsługą sklepu internetowego oraz wszelkich przesyłek adresowanych przez Klub do kibiców.

Partnerstwo Widzewa Łódź i DPD Polska zostało nawiązane na początku 2018 r. Firma stała się nie tylko sponsorem Klubu, ale też jego partnerem logistycznym. W ramach tej drugiej funkcji zapewnia mu pełną obsługę kurierską, włącznie z dostarczaniem do odbiorców zamówień z oficjalnego sklepu Widzewa, a także karnetów oraz wszelkich niestandardowych przesyłek.

Dotychczas firma DPD Polska, jako partner Klubu, wynajmowała lożę biznesową na stadionie Widzewa, kupowała powierzchnie reklamowe oraz karnety dla pracowników firmy. Wraz z decyzją o przedłużeniu partnerstwa, współpraca została rozszerzona o nowy projekt afiliacyjny.

Dzięki zawarciu dodatkowej umowy, obejmującej wsparcie działań B2B, sponsor Widzewa pozyska nowych klientów, a Klub otrzyma dodatkowe wsparcie finansowe od DPD Polska. – „Nowoczesny marketing sportowy opiera się w głównej mierze na aktywizacji działań sponsorskich, budowaniu PR-u i wizerunku danej marki, ale na koniec dnia wyniki sprzedażowe są równie ważne dla wszystkich zainteresowanych stron. Dlatego bardzo szybko zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy o zupełnie nowy program afiliacyjny. Wierzymy w to, że przyniesie on konkretne korzyści zarówno dla DPD Polska, jak i dla Klubu” – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

„Rozszerzenie umowy to dowód na to, że nasza współpraca z Widzewem Łódź układa się pomyślnie. Możliwość aktywnego wspierania zawodników tego legendarnego klubu daje nam dużą satysfakcję. To także okazja, by dotrzeć do szerokiego grona jego kibiców, a także otoczenia biznesowego. DPD Polska jako partner Widzewa proponuje współpracującym z nim firmom specjalne benefity, niezależnie od wielkości i rodzaju prowadzonej działalności. Dzięki tej wyjątkowej promocji możemy wesprzeć widzewską społeczność w tej nowej, niełatwej rzeczywistości” – komentuje Łukasz Zembowicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.

DPD Polska to lider rynku kurierskiego w Polsce, który doręczył w ubiegłym roku 193,5 mln paczek i osiągnął przychód 2,8 mld zł. Firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje, kształtując branżę kurierską.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›