DPD Polska rozszerza współpracę z Widzewem Łódź
DPD Polska – lider polskiego rynku kurierskiego – kontynuuje współpracę z Widzewem Łódź, zajmując się m.in. obsługą sklepu internetowego oraz wszelkich przesyłek adresowanych przez Klub do kibiców.
Partnerstwo Widzewa Łódź i DPD Polska zostało nawiązane na początku 2018 r. Firma stała się nie tylko sponsorem Klubu, ale też jego partnerem logistycznym. W ramach tej drugiej funkcji zapewnia mu pełną obsługę kurierską, włącznie z dostarczaniem do odbiorców zamówień z oficjalnego sklepu Widzewa, a także karnetów oraz wszelkich niestandardowych przesyłek.
Dotychczas firma DPD Polska, jako partner Klubu, wynajmowała lożę biznesową na stadionie Widzewa, kupowała powierzchnie reklamowe oraz karnety dla pracowników firmy. Wraz z decyzją o przedłużeniu partnerstwa, współpraca została rozszerzona o nowy projekt afiliacyjny.
Dzięki zawarciu dodatkowej umowy, obejmującej wsparcie działań B2B, sponsor Widzewa pozyska nowych klientów, a Klub otrzyma dodatkowe wsparcie finansowe od DPD Polska. – „Nowoczesny marketing sportowy opiera się w głównej mierze na aktywizacji działań sponsorskich, budowaniu PR-u i wizerunku danej marki, ale na koniec dnia wyniki sprzedażowe są równie ważne dla wszystkich zainteresowanych stron. Dlatego bardzo szybko zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy o zupełnie nowy program afiliacyjny. Wierzymy w to, że przyniesie on konkretne korzyści zarówno dla DPD Polska, jak i dla Klubu” – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.
– „Rozszerzenie umowy to dowód na to, że nasza współpraca z Widzewem Łódź układa się pomyślnie. Możliwość aktywnego wspierania zawodników tego legendarnego klubu daje nam dużą satysfakcję. To także okazja, by dotrzeć do szerokiego grona jego kibiców, a także otoczenia biznesowego. DPD Polska jako partner Widzewa proponuje współpracującym z nim firmom specjalne benefity, niezależnie od wielkości i rodzaju prowadzonej działalności. Dzięki tej wyjątkowej promocji możemy wesprzeć widzewską społeczność w tej nowej, niełatwej rzeczywistości” – komentuje Łukasz Zembowicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.
DPD Polska to lider rynku kurierskiego w Polsce, który doręczył w ubiegłym roku 193,5 mln paczek i osiągnął przychód 2,8 mld zł. Firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje, kształtując branżę kurierską.