DPD Polska partnerem wyścigu Tour de Pologne
DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego, została sponsorem 78. Tour de Pologne UCI World Tour. Jako partner zapewni wparcie logistyczne wydarzenia, a także wręczy nagrodę dla najlepszej ekipy amatorów.
W tym roku impreza odbędzie się przy wsparciu DPD Polska, która zapewnia obsługę logistyczną całego Lang Team. Firma udostępni także busy mające usprawnić działania organizatorów oraz uczestników rajdu. DPD Polska jest też fundatorem nagrody dla najlepszej ekipy amatorów.
– „Wsparcie logistyczne Tour de Pologne UCI World Tour to dla nas możliwość pokazania kibicom, jak ważną wartością w naszej firmie jest krzewienie postaw związanych z aktywnością fizyczną, a także rywalizacją w duchu „fair play”. Dzięki współpracy przy tak prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu stajemy się nie tylko liderem rynku kurierskiego, ale ważnym członkiem sportowej społeczności. Partnerstwo z Tour de Pologne to również doskonała okazja, aby pokazać kibicom, wśród których wielu to nadawcy i odbiorcy paczek, jak ważne są dla nas ich potrzeby. W trakcie imprezy będziemy starać się przybliżyć im nasze usługi zapewniające szybkie, sprawne, skuteczne – i co tak ważne dziś – bezpieczne doręczenia” – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek
zarządu DPD Polska.
– „Od lat staramy się tworzyć wyścig z pasją i wielkim zaangażowaniem, dzięki czemu impreza stała się wizytówką Polski na całym świecie. Tak samo będzie przy okazji tegorocznej edycji. Jestem dumny z mojego zespołu i rodziny Tour de Pologne, jak nazywam partnerów naszej imprezy, a przede wszystkim chylę czoła kibicom, dla których to wszystko robimy. Serdecznie dziękuję, że do grona partnerów dołącza DPD, lider branży kurierskiej” – mówi Czesław
Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
– „Tour de Pologne to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Kibice widzą na trasie kolarzy, ale tak naprawdę przy wyścigu każdego dnia pracuje kilkaset osób. Taki partner jak DPD to dla nas ogromne wzmocnienie” – mówi Adam Siluta, dyrektor marketingu w firmie Lang Team.
DPD Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i postulatu „Bliżej społeczności” aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu zarówno jako partner klubów, jak i większych oraz mniejszych wydarzeń. Firma współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, klubami siatkarskimi (jak Skra Bełchatów i ZAKSA
Kędzierzyn-Koźle) oraz mniejszymi zespołami drugoligowymi, w tym m.in. z WKS Sobieski Żagań. W przeszłości pełniła zaszczytną funkcję sponsora tytularnego klubu siatkarek Legionovia Legionowo. DPD Polska współpracuje z klubem koszykarskim Enea Basket BC Zielona Góra czy klubami piłkarskimi: Legią Warszawa, Widzewem Łódź, ŁKS
Łódź czy Stal Rzeszów. Ponadto wielokrotnie wspierała duże imprezy sportowe, w tym PZU Maraton Warszawski.