Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DPD Polska nowym sponsorem Stali Rzeszów

DPD Polska dołączyło do grona sponsorów Stali Rzeszów. Współpraca obejmuje m. in inicjatywy około meczowe oraz dostawę gadżetów ze Sklepu Kibica.

Stal Rzeszów i DPD Polska, należąca do drugiej co do wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie, podjęły decyzję o nawiązaniu współpracy ze Stalą.

Logo marki DPD Polska pojawi się na materiałach promocyjnych Stali Rzeszów, a kultowe i świetnie sprzedające się gadżety i koszulki klubowe będą dostarczane do kibiców właśnie za pośrednictwem kurierów DPD Polska. Partnerstwo obejmuje również wspólne inicjatywy około meczowe czy regionalne projekty w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.

Od samego początku firmę DPD Polska wyróżnia przyjazne podejście do klienta i znajomość specyfiki polskiego rynku. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze DPD Polska osiąga standardy operacyjne zapewniające doskonałą sprawność procesów logistycznych. Dla wygody klientów firma wprowadziła ważne dla konsumentów rozwiązanie – płatność kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Uruchomiła także sieć punktów nadań i odbiorów DPD Pickup oraz oddziały miejskie, których łączna liczba wynosi obecnie 2500.

Nowy Sponsor Stali Rzeszów należy do DPDgroup, która jest drugą co do wielkości międzynarodową siecią kurierską w Europie doręczającą codziennie 5,3 mln przesyłek na całym świecie, pod nazwami handlowymi DPD, Chronopost, SEUR i BRT.

„Z przyjemnością witamy DPD Polska w rodzinie Stali Rzeszów, jako partnera technicznego. Nasz klub to znacznie więcej niż to, co kreujemy na boisku. To kultura organizacyjna i działanie, które uosabia pasję naszych fanów i ich lojalność wobec klubu. Cieszymy się na tę współpracę. Wierzymy, że partnerstwo zawiązane w trudnych czasach kryzysu spowodowanego światową pandemią COVID-19, wzmocni obie strony i razem będziemy poszerzać bazę naszych odbiorców w całej Polsce” – powiedział Rafał Kalisz, prezes Stali Rzeszów. – „DPD Polska znane jest z prawdziwego zaangażowania w zarządzanie i zrównoważony rozwój swojej firmy i otoczenia. To ekscytujący transfer do naszej rodziny partnerów handlowych” – dodał Prezes klubu.

„Zasadniczym składnikiem tego partnerstwa jest nasze wsparcie dla pierwszego zespołu. Cieszymy się z dobrego debiutu biało-niebieskich na szczeblu centralnym oraz kibicujemy w dalszych sukcesach w tej sferze. Stal Rzeszów uosabia stałe dążenie do doskonałości we wszystkim co robi, zatem nasze wspólne wartości są idealnie dopasowane” – powiedział Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›