DPD Polska nowym sponsorem Stali Rzeszów
DPD Polska dołączyło do grona sponsorów Stali Rzeszów. Współpraca obejmuje m. in inicjatywy około meczowe oraz dostawę gadżetów ze Sklepu Kibica.
Stal Rzeszów i DPD Polska, należąca do drugiej co do wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie, podjęły decyzję o nawiązaniu współpracy ze Stalą.
Logo marki DPD Polska pojawi się na materiałach promocyjnych Stali Rzeszów, a kultowe i świetnie sprzedające się gadżety i koszulki klubowe będą dostarczane do kibiców właśnie za pośrednictwem kurierów DPD Polska. Partnerstwo obejmuje również wspólne inicjatywy około meczowe czy regionalne projekty w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.
Od samego początku firmę DPD Polska wyróżnia przyjazne podejście do klienta i znajomość specyfiki polskiego rynku. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze DPD Polska osiąga standardy operacyjne zapewniające doskonałą sprawność procesów logistycznych. Dla wygody klientów firma wprowadziła ważne dla konsumentów rozwiązanie – płatność kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Uruchomiła także sieć punktów nadań i odbiorów DPD Pickup oraz oddziały miejskie, których łączna liczba wynosi obecnie 2500.
Nowy Sponsor Stali Rzeszów należy do DPDgroup, która jest drugą co do wielkości międzynarodową siecią kurierską w Europie doręczającą codziennie 5,3 mln przesyłek na całym świecie, pod nazwami handlowymi DPD, Chronopost, SEUR i BRT.
– „Z przyjemnością witamy DPD Polska w rodzinie Stali Rzeszów, jako partnera technicznego. Nasz klub to znacznie więcej niż to, co kreujemy na boisku. To kultura organizacyjna i działanie, które uosabia pasję naszych fanów i ich lojalność wobec klubu. Cieszymy się na tę współpracę. Wierzymy, że partnerstwo zawiązane w trudnych czasach kryzysu spowodowanego światową pandemią COVID-19, wzmocni obie strony i razem będziemy poszerzać bazę naszych odbiorców w całej Polsce” – powiedział Rafał Kalisz, prezes Stali Rzeszów. – „DPD Polska znane jest z prawdziwego zaangażowania w zarządzanie i zrównoważony rozwój swojej firmy i otoczenia. To ekscytujący transfer do naszej rodziny partnerów handlowych” – dodał Prezes klubu.
– „Zasadniczym składnikiem tego partnerstwa jest nasze wsparcie dla pierwszego zespołu. Cieszymy się z dobrego debiutu biało-niebieskich na szczeblu centralnym oraz kibicujemy w dalszych sukcesach w tej sferze. Stal Rzeszów uosabia stałe dążenie do doskonałości we wszystkim co robi, zatem nasze wspólne wartości są idealnie dopasowane” – powiedział Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.