Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dominic Niehoff nowym pracownikiem PGE VIVE Kielce

Dominic Niehoff w piątek dołączył do grona pracowników klubu PGE VIVE Kielce.

Niehoff został dyrektorem rozwoju sprzedaży, a jego zadaniem będzie poszukiwanie nowych sponsorów klubu oraz sprzedaż reklam – zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Do tej pory Niehoff pracował w Koronie Kielce.

– “Chcemy rozwijać nasze kanały sprzedażowe, dotrzeć do kolejnych firm i maksymalizować dochody, dlatego zdecydowaliśmy się na nowego pracownika. Życzę mu powodzenia w powierzonych działaniach”– mówi Bertus Servaas, prezes klubu.

Od blisko dwóch lat z klubem współpracuje Grzegorz Tkaczyk, który również podpisuje nowe umowy ze sponsorami. Z firmami, m.in pozyskując nowe kontrakty, pracuje klubowy dział marketingu kierowany przez Pawła Papaja. Klub regularnie zwiększa przychody w tym segmencie, nawiązując współpracę z kolejnymi podmiotami. Obrany, nowy kierunek rozwoju ma jeszcze bardziej zwiększyć dynamikę przychodów.

Tymczasem od dłuższego czasu marketing pracuje m.in. nad rozwiązaniami, które pojawią się w wakacje i na początku nowego sezonu, dla przykładu nową stroną internetową, systemem biletowym (w tym rozwiązaniami mobilnymi) oraz nowym formatem gazetki

Najnowsze

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports

Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp ...

Całość ›

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie

Grupa LOTOS podjęła współpracę z ośmiorgiem uzdolnionych sportowców, reprezentujących szeroką gamę dyscyplin olimpijskich ...

Całość ›

Legia i Piątek na szczycie medialności

Legia Warszawa po miesięcznej przerwie wróciła na najwyższy stopień medialności wśród klubów ekstraklasy, pierwszego miejsca ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports.
#sponsoringsport #arkagdynia #esport https://t.co/4vaSz3viQc

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie.
#sponsoringsport #lotos #igrzyska https://t.co/EfXWHRrK1s