Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Domelo sponsorem tytularnym Sokoła Łańcut

Marka Domelo należąca do firmy ZMM MAXPOL objęła rolę Sponsora Tytularnego drużyny koszykarskiej Sokoła Łańcut.

Jest to moment wyjątkowy w historii polskiego sportu. Firma Sewertronics, będąca do tej pory sponsorem tytularnym, podjęła odważną i rzadko spotykaną decyzję. Z własnej inicjatywy postanowiła przekazać prawa do nazwy drużyny innemu podmiotowi, nie rezygnując jednocześnie ze wsparcia dla klubu.

Prezes firmy ZMM MAXPOL, Andrzej Polak, z dumą podkreśla znaczenie tej współpracy: – „Nasza obecność w sporcie regionu podkarpackiego nie jest nowością. Od lat wspieramy różne inicjatywy sportowe, czy to kluby czy też wydarzenia lokalne, jako firma ZMM MAXPOL i nasze marki: Domelo oraz Hagsen. Niedawno wspólnie ze Speedway Stalą Rzeszów świętowaliśmy awans do I ligi żużlowej, a od tego sezonu rozpoczęliśmy także współpracę z Sokołem Łańcut. Z dumą wspieramy także takiego zawodnika jak Igor Polak, naszą wielką nadzieję w świecie kartingu i być może przyszłego zawodnika Formuły 1, a dodatkowo od lat prowadzimy własną drużynę piłkarską w Lidze Firm Rzeszów. Współpraca tytularna z Sokołem Łańcut to dla nas naturalna ewolucja i kolejny krok w promocji marki ogrodniczo-budowlanej Domelo, a także w rozwoju całej firmy ZMM MAXPOL. Patrzymy na tę współpracę z wielkim optymizmem i nie możemy się doczekać owoców tej synergii.”

Zadowolenia nie kryje także prezes klubu Bartłomiej Detkiewicz: – „Pan Andrzej Polak to niesamowicie doświadczony i konkretny człowiek. Sprawdza się doskonale jako przedsiębiorca, współpracując z firmami z naszego regionu od ponad 30 lat. Jestem przekonany, że współpraca na lini klub-sponsor będzie przebiegać wzorowo” – kończy prezes Domelo Sokoła Łańcut.

Najnowsze

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›

Paweł Jeż Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin

Rada Nadzorcza Zagłębia Lubin SA informuje, iż nowym Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin SA VII kadencji został Pan Paweł Jeż, który ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›