Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Doliński będzie zarządzał AZS-em Koszalin

AZS Koszalin dokonał zmiany na stanowisku prezesa zarządu, władzę nad klubem obejmie Leszek Doliński.

Leszek Doliński (60 lat) to jeden z najwybitniejszych koszykarzy w dziejach koszalińskiej koszykówki. Ma na koncie 3 brązowe medale Mistrzostw Polski, które zdobywał w latach 1983, 1985 oraz 1986. Dwukrotnie został również najlepszym strzelcem Polskiej Ligi Koszykówki. Po zakończeniu kariery zawodniczej był m.in. drugim trenerem w koszalińskim AZS oraz pełnił obowiązki pierwszego szkoleniowca ze względu na brak odpowiednich uprawnień Jeffa Nordgaarda.

– Pan Leszek Doliński wykazał się ogromną znajomością i wiedzą na temat koszykówki. Dodatkowym atutem nowego prezesa jest autorytet, jaki posiada w środowisku koszykarskim i nie tylko. Wierzę, że przełoży się to również na sukcesy spółki w pozyskiwaniu nowych sponsorów oraz partnerów – komentuje decyzję Rady Nadzorczej jej przewodniczący, Tomasz Uciński.

Gratulacje nowemu szefowi spółki złożył również ustępujący prezes. – Panu Leszkowi Dolińskiemu życzę powodzenia, sukcesów organizacyjnych oraz sportowych. Mam nadzieję, że AZS osiągnie możliwie najlepsze wyniki pod wodzą nowego prezesa – skomentował Marcin Kozak, który z dniem 5 września przekaże funkcję swojemu następcy.

Źródło: AZS Koszalin

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD