Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„doLEWamy do pełna” – Trefl Gdańsk rusza z akcją crowdfundingową

Lotos Trefl Gdańsk stracił Tytularnego Sponsora i zbiera środki na start w nowym sezonie w akcji crowfundingowej.

Koniec sierpnia przyniósł Treflowi Gdańsk bardzo trudne wieści – wieloletni sponsor tytularny, dzięki któremu w stolicy Pomorza udało się zbudować jeden z lepszych ośrodków siatkarskich – Grupa LOTOS SA – negatywnie odpowiedział na chęć dalszej współpracy z żółto-czarnymi. Choć Zarząd klubu cały czas walczy nad wypracowaniem innej formy współpracy z dotychczasowym sponsorem – by ocalić chociażby program szkolenia młodzieży w Treflu Gdańsk – a także poszukuje alternatywnych źródeł finansowania, klub jest w bardzo trudnej sytuacji. Do startu rozgrywek pozostało kilkanaście dni, w drużynie panuje świetny team spirit, „gdańskie lwy” mają za sobą zwycięstwa w przedsezonowych sparingach, kibice wyglądają pierwszego meczu, ale nikt nie ma pewności, czy 4 października zobaczymy Trefla Gdańsk na parkiecie ERGO ARENY.

Klub zwraca się więc do kibiców, partnerów, sponsorów oraz całego środowiska, które przez ostatnie dwa tygodnie poprzez maile, listy i telefony dawało Zarządowi siłę do walki o każdą złotówkę, a drużynie moc do treningów w tak trudnej sytuacji, o wsparcie i dolanie paliwa, które pchnie podopiecznych Andrei Anastasiego w nowy sezon.

– „Kibice wielokrotnie nieśli nas do zwycięstw w meczach ligowych i pucharowych, byli siódmym zawodnikiem i tworzyli w ERGO ARENIE niesamowitą atmosferę, bijąc przy tym rekordy frekwencji. Przez ostatnie dwa tygodnie okazali nam natomiast takie wsparcie, jakiego nawet nie mogliśmy się spodziewać. Dziękuję fanom, wszystkim sponsorom, partnerom, a także innym klubom, managerom i całemu siatkarskiemu środowisku za okazywaną życzliwość i chęć pomocy. Wierzę, że razem pokażemy jak silną społeczność tworzymy i sprawimy, że 'gdańskie lwy’ jeszcze niejeden raz zademonstrują swój charakter na siatkarskich parkietach” – mówi Dariusz Gadomski, Prezes Zarządu Trefla Gdańsk.

W sobotę o godz. 10 ruszyła akcja crowdfundingowa na stronie fans4club.com. Zrealizowanie postawionego w niej celu – zebrania 150 tysięcy do pierwszego meczu nowego sezonu – umożliwi zbilansowanie budżetu klubu w pierwszej części rozgrywek. To w połączeniu z deklaracjami od innych sponsorów, a także potencjałem na rynku na znalezienie finansowania w trakcie sezonu, ma pozwolić „gdańskim lwom” na start w PlusLidze.

– „Właśnie w takich trudnych momentach najlepiej widać przywiązanie Kibiców do Klubu oraz ich zaangażowanie. Niedawno podobną sytuację mieliśmy w przypadku Czarnych Słupsk, gdy ich sympatycy rzucili się do działania po utracie sponsora strategicznego i zebrali ponad 230 tysięcy złotych, co jest czwartym wynikiem w historii Fans4Club. 'Gdańskie lwy’ są ikoną siatkarskiej Polski i jestem przekonany, że ta akcja poprowadzi ich do sukcesu i osiągnięcia celu, jakim będzie bezpieczny start w PlusLidze. Przy okazji wszyscy zarówno w Trójmieście jak i całej Polsce przekonają się, jak fajne korelacje wokół drużyny i klubu zachodzą przy wspólnym realizowaniu tak istotnego celu w dziejach klubu” – twierdzi Marek Bogacki, COO w Fans4Club.com.

Projekt „doLEWamy do pełna” prowadzony jest na stronie fans4club.com. Każdy, kto do niego dołączy, może wybrać „nagrodę” za swój udział w akcji i wsparcie „gdańskich lwów”. Przygotowane zostały m.in. specjalne okolicznościowe T-shirty i bluzy z geometrycznym lwem, który towarzyszy żółto-czarnym od sezonu 2017/2018, a także hasłem akcji, piłka z podpisami drużyny, okolicznościowa koszulka meczowa oraz mniej standardowe atrakcje. Kibice mogą się zdecydować m.in. na udział w treningu żółto-czarnych, obecność siatkarza podczas np. urodzin, czy wieczoru panieńskiego, a także kolację z trenerem Andreą Anastasim, bądź 24-godzinny kontrakt z Treflem Gdańsk! Najniższa kwota wsparcia to 5 zł i gwarantuje ona certyfikat udziału w projekcie, natomiast wybierając „nagrodę” już za chociażby 15 zł, można zagwarantować sobie obecność imienia i nazwiska na koszulce meczowej „gdańskich lwów”. Specjalne pakiety zostały stworzone także z myślą o firmach, które w tych trudnych chwilach mogą okazać jeszcze większe wsparcie dla Trefla Gdańsk, który jest jednym ze sportowych symboli Trójmiasta!

Akcja wystartowała w sobotę, 16 września, o godz. 10, zakończy się 4 października o godz. 23.

Źródło: Lotos Trefl Gdańsk

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›