Do grona sponsorów ZAKSY dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Od nowego sezonu do grona sponsorów Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej – lider kampanii „Moc Polskich Warzyw”.
Siatkarze Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle chętnie promują zdrowy styl życia i dlatego dołączyliśmy do kampanii „Moc Polskich Warzyw”. W ramach współpracy z liderem kampanii w tym sezonie będziemy regularnie przypominać dlaczego warto jeść warzywa każdego dnia.
„Moc Polskich Warzyw” – to pierwsza w historii kampania promująca wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Jej kluczowym celem jest wzrost spożycia krajowych warzyw poprzez edukację konsumentów na temat ich sezonowości i różnorodności oraz korzyści zdrowotnych, wynikających ze zbilansowanej diety opartej na warzywach od polskich producentów. Kampania „Moc Polskich Warzyw” powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
– „Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy projekt „Moc Polskich Warzyw”. Promując polskie warzywa stawiamy na aktualne trendy marketingowe, wykorzystujemy różnorodne kanały komunikacji i nieustannie pracujemy nad tworzeniem wartościowych aktywności dla naszych odbiorców. Współpraca z siatkarzami Grupy Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle to dla nas nie tylko kolejny krok w rozwoju kampanii, ale przede wszystkim szansa na promocję zdrowego trybu życia, który bez wątpienia opiera się na dwóch filarach: prawidłowym odżywianiu i aktywności fizycznej. Cieszymy się, że możemy to robić w doborowym towarzystwie aktualnego mistrza Polski i Europy oraz wspierać polską siatkówkę” – mówi Paweł Myziak. Jak przyznaje wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP współpraca kampanii „Moc Polskich Warzyw” z obecnym mistrzem Polski i dwukrotnym Zwycięzcą Ligi Mistrzów otwiera dodatkowe szanse i możliwości dotarcia do szerszej grupy odbiorców.