Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Do grona sponsorów ZAKSY dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej

Od nowego sezonu do grona sponsorów Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej – lider kampanii „Moc Polskich Warzyw”.

Siatkarze Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle chętnie promują zdrowy styl życia i dlatego dołączyliśmy do kampanii „Moc Polskich Warzyw”. W ramach współpracy z liderem kampanii w tym sezonie będziemy regularnie przypominać dlaczego warto jeść warzywa każdego dnia.

„Moc Polskich Warzyw” – to pierwsza w historii kampania promująca wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Jej kluczowym celem jest wzrost spożycia krajowych warzyw poprzez edukację konsumentów na temat ich sezonowości i różnorodności oraz korzyści zdrowotnych, wynikających ze zbilansowanej diety opartej na warzywach od polskich producentów. Kampania „Moc Polskich Warzyw” powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

„Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy projekt „Moc Polskich Warzyw”. Promując polskie warzywa stawiamy na aktualne trendy marketingowe, wykorzystujemy różnorodne kanały komunikacji i nieustannie pracujemy nad tworzeniem wartościowych aktywności dla naszych odbiorców. Współpraca z siatkarzami Grupy Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle to dla nas nie tylko kolejny krok w rozwoju kampanii, ale przede wszystkim szansa na promocję zdrowego trybu życia, który bez wątpienia opiera się na dwóch filarach: prawidłowym odżywianiu i aktywności fizycznej. Cieszymy się, że możemy to robić w doborowym towarzystwie aktualnego mistrza Polski i Europy oraz wspierać polską siatkówkę” – mówi Paweł Myziak. Jak przyznaje wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP współpraca kampanii „Moc Polskich Warzyw” z obecnym mistrzem Polski i dwukrotnym Zwycięzcą Ligi Mistrzów otwiera dodatkowe szanse i możliwości dotarcia do szerszej grupy odbiorców.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›