Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Division B-2 oraz SKLZ Polska partnerem technicznym PZKosz

Oficjalny przedstawiciel marki SKLZ został partnerem technicznym Polskiego Związku Koszykówki. Głównymi beneficjentami współpracy będą uczestnicy programu Młode Asy Parkietów (SMOK i KOSSM).

– „Division B-2/SKLZ to producent specjalistycznego sprzętu sportowego ukierunkowanego na poprawę elementów technicznych oraz zdolności fizycznych w różnych dyscyplinach sportowych, dlatego cieszymy się z pozyskania partnera, który pomoże w realizacji zadań programu Młodych Asów Parkietów.” – mówi Prezes PZKosz, Radosław Piesiewicz.

W ramach współpracy, marka SKLZ przygotuje dla PZKosz dedykowany program koszykarski skierowany do trenerów SMOK, KOSSM oraz SMS PZKosz Łomianki i Władysławowo „SKLZ BASKETBALL WORKBOOK FOR POLISH BASKETBALL FEDERATION” oraz przekaże nagrody na turnieje 3×3 „Quest” oraz „3×3 KOSSM Czelendż”. Poza tym firma Division B-2 zapewni sprzęt sportowy marki SKLZ na szkolenia dla trenerów w ramach programów SMOK i KOSSM oraz zaprosi swoich ambasadorów do prezentacji sprzętu SKLZ podczas organizowanych przez PZKosz konferencji szkoleniowych dla trenerów.

– „Jesteśmy marką ukierunkowaną na wsparcie związków sportowych i dostarczanie sprzętu najwyższej jakości dla poprawy poziomu sportowego zawodników wszystkich dyscyplin sportowych we wszystkich kategoriach wiekowych począwszy od szczebla juniorskiego do reprezentacyjnego. Nasz sprzęt treningowy marki SKLZ, innowacyjne rozwiązania, jakość stosowanych materiałów oraz metodologia treningowa stanowi o sile nie tylko marki w świecie profesjonalnego sportu, ale przede wszystkim gwarantuje maksymalne przygotowanie motoryczne zawodników i doskonali ich techniki sportowe w danych dyscyplinach. W konsekwencji związki sportowe, kluby oraz trenerzy otrzymują niesamowity potencjał, przy pomocy którego mogą przygotować swoich podopiecznych fizycznie i technicznie do najwyższego poziomu sportowego, dzięki któremu osiągać mogą fantastyczne wyniki i rezultaty na zawodach. Naszym celem jest zawsze medal. Kreujemy zwycięzców, motto SKLZ mówi za siebie: #ReadyForGold.” – dodaje Marek Korobacz, właściciel Division B-2 i przedstawiciel marki SKLZ w Polsce.

Umowa została podpisana do końca roku 2021. Division B-2 był już Partnerem technicznym PZKosz w latach 2016-2017, a pierwszy sprzęt do programów SMOK i KOSSM dostarczył już w grudniu 2015 roku. Przez te wszystkie lata oprócz programów młodzieżowych ze sprzętu korzystały także Kadry Narodowe i SMS-y. Akcesoria dostarczane przez firmę Division B-2 w znacznym stopniu przyczyniły się do podniesienia jakości szkolenia i umiejętności koszykarek oraz koszykarzy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›