Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Division B-2 oraz SKLZ Polska partnerem technicznym PZKosz

Oficjalny przedstawiciel marki SKLZ został partnerem technicznym Polskiego Związku Koszykówki. Głównymi beneficjentami współpracy będą uczestnicy programu Młode Asy Parkietów (SMOK i KOSSM).

– “Division B-2/SKLZ to producent specjalistycznego sprzętu sportowego ukierunkowanego na poprawę elementów technicznych oraz zdolności fizycznych w różnych dyscyplinach sportowych, dlatego cieszymy się z pozyskania partnera, który pomoże w realizacji zadań programu Młodych Asów Parkietów.” – mówi Prezes PZKosz, Radosław Piesiewicz.

W ramach współpracy, marka SKLZ przygotuje dla PZKosz dedykowany program koszykarski skierowany do trenerów SMOK, KOSSM oraz SMS PZKosz Łomianki i Władysławowo „SKLZ BASKETBALL WORKBOOK FOR POLISH BASKETBALL FEDERATION” oraz przekaże nagrody na turnieje 3×3 „Quest” oraz „3×3 KOSSM Czelendż”. Poza tym firma Division B-2 zapewni sprzęt sportowy marki SKLZ na szkolenia dla trenerów w ramach programów SMOK i KOSSM oraz zaprosi swoich ambasadorów do prezentacji sprzętu SKLZ podczas organizowanych przez PZKosz konferencji szkoleniowych dla trenerów.

– “Jesteśmy marką ukierunkowaną na wsparcie związków sportowych i dostarczanie sprzętu najwyższej jakości dla poprawy poziomu sportowego zawodników wszystkich dyscyplin sportowych we wszystkich kategoriach wiekowych począwszy od szczebla juniorskiego do reprezentacyjnego. Nasz sprzęt treningowy marki SKLZ, innowacyjne rozwiązania, jakość stosowanych materiałów oraz metodologia treningowa stanowi o sile nie tylko marki w świecie profesjonalnego sportu, ale przede wszystkim gwarantuje maksymalne przygotowanie motoryczne zawodników i doskonali ich techniki sportowe w danych dyscyplinach. W konsekwencji związki sportowe, kluby oraz trenerzy otrzymują niesamowity potencjał, przy pomocy którego mogą przygotować swoich podopiecznych fizycznie i technicznie do najwyższego poziomu sportowego, dzięki któremu osiągać mogą fantastyczne wyniki i rezultaty na zawodach. Naszym celem jest zawsze medal. Kreujemy zwycięzców, motto SKLZ mówi za siebie: #ReadyForGold.” – dodaje Marek Korobacz, właściciel Division B-2 i przedstawiciel marki SKLZ w Polsce.

Umowa została podpisana do końca roku 2021. Division B-2 był już Partnerem technicznym PZKosz w latach 2016-2017, a pierwszy sprzęt do programów SMOK i KOSSM dostarczył już w grudniu 2015 roku. Przez te wszystkie lata oprócz programów młodzieżowych ze sprzętu korzystały także Kadry Narodowe i SMS-y. Akcesoria dostarczane przez firmę Division B-2 w znacznym stopniu przyczyniły się do podniesienia jakości szkolenia i umiejętności koszykarek oraz koszykarzy.

Najnowsze

Legalizacjapracy.pl partnerem KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn

Umowa pomiędzy nowym partnerem a Polską Ligą Siatkówki zakłada roczną współpracę, w ramach której Legalizacjapracypl będzie ...

Całość ›

eWinner sponsorem Apatoru Toruń

Nowy legalny bukmacher na polskim rynku online zostaje tytularnym sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w ...

Całość ›

GKS Bełchatów z problemami?

GKS Bełchatów może nie dokończyć sezonu, kibice kluby protestują i nakłaniają spółkę PGE do nawiązania kolejnej współpracy z ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.