Division B-2 oraz SKLZ Polska partnerem technicznym PZKosz
Oficjalny przedstawiciel marki SKLZ został partnerem technicznym Polskiego Związku Koszykówki. Głównymi beneficjentami współpracy będą uczestnicy programu Młode Asy Parkietów (SMOK i KOSSM).
– „Division B-2/SKLZ to producent specjalistycznego sprzętu sportowego ukierunkowanego na poprawę elementów technicznych oraz zdolności fizycznych w różnych dyscyplinach sportowych, dlatego cieszymy się z pozyskania partnera, który pomoże w realizacji zadań programu Młodych Asów Parkietów.” – mówi Prezes PZKosz, Radosław Piesiewicz.
W ramach współpracy, marka SKLZ przygotuje dla PZKosz dedykowany program koszykarski skierowany do trenerów SMOK, KOSSM oraz SMS PZKosz Łomianki i Władysławowo „SKLZ BASKETBALL WORKBOOK FOR POLISH BASKETBALL FEDERATION” oraz przekaże nagrody na turnieje 3×3 „Quest” oraz „3×3 KOSSM Czelendż”. Poza tym firma Division B-2 zapewni sprzęt sportowy marki SKLZ na szkolenia dla trenerów w ramach programów SMOK i KOSSM oraz zaprosi swoich ambasadorów do prezentacji sprzętu SKLZ podczas organizowanych przez PZKosz konferencji szkoleniowych dla trenerów.
– „Jesteśmy marką ukierunkowaną na wsparcie związków sportowych i dostarczanie sprzętu najwyższej jakości dla poprawy poziomu sportowego zawodników wszystkich dyscyplin sportowych we wszystkich kategoriach wiekowych począwszy od szczebla juniorskiego do reprezentacyjnego. Nasz sprzęt treningowy marki SKLZ, innowacyjne rozwiązania, jakość stosowanych materiałów oraz metodologia treningowa stanowi o sile nie tylko marki w świecie profesjonalnego sportu, ale przede wszystkim gwarantuje maksymalne przygotowanie motoryczne zawodników i doskonali ich techniki sportowe w danych dyscyplinach. W konsekwencji związki sportowe, kluby oraz trenerzy otrzymują niesamowity potencjał, przy pomocy którego mogą przygotować swoich podopiecznych fizycznie i technicznie do najwyższego poziomu sportowego, dzięki któremu osiągać mogą fantastyczne wyniki i rezultaty na zawodach. Naszym celem jest zawsze medal. Kreujemy zwycięzców, motto SKLZ mówi za siebie: #ReadyForGold.” – dodaje Marek Korobacz, właściciel Division B-2 i przedstawiciel marki SKLZ w Polsce.
Umowa została podpisana do końca roku 2021. Division B-2 był już Partnerem technicznym PZKosz w latach 2016-2017, a pierwszy sprzęt do programów SMOK i KOSSM dostarczył już w grudniu 2015 roku. Przez te wszystkie lata oprócz programów młodzieżowych ze sprzętu korzystały także Kadry Narodowe i SMS-y. Akcesoria dostarczane przez firmę Division B-2 w znacznym stopniu przyczyniły się do podniesienia jakości szkolenia i umiejętności koszykarek oraz koszykarzy.