Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DiMedical Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź

Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical zostało Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź – umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022, ale strony już zadeklarowały, że będą rozmawiać o jej przedłużeniu na kolejne lata.

Firma DiMedical dołączyła do grona partnerów Widzewa Łódź z początkiem bieżącego sezonu, a w październiku 2021 r. była Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi. Teraz współpraca została w znaczny sposób rozszerzona – DiMedical będzie Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w całej rundzie wiosennej bieżącego sezonu.

– „Już przy okazji meczu derbowego wspominałem, że współpraca z Widzewem to dla mnie coś więcej niż tylko biznes. Jestem kibicem tego Klubu od lat, darzę go dużym sentymentem i mam nadzieję, że wsparcie naszej firmy pomoże Widzewowi wywalczyć upragniony awans do ekstraklasy. Jako firma widzimy w tej współpracy ogromny potencjał marketingowy, ale równie ważne są sportowe emocje i możliwość dołożenia swojej cegiełki do odbudowy jednego z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich w Polsce” – powiedział dr n. med. Karol Majewski, prezes zarządu Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical.

Umowa między Widzewem Łódź a DiMedical obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022, ale strony oficjalnie zadeklarowały już, że będą rozmawiać o jej przedłużeniu na kolejne lata.

W rundzie wiosennej centralne miejsce na koszulkach meczowych pierwszej drużyny zajmować będzie logo DiMedical, a hasło „Zawsze w 12” przeniesione zostanie na rękaw. Logo firmy eksponowane będzie na stadionie przy al. Piłsudskiego 138, w materiałach filmowych i graficznych, a także na stronie oficjalnej i w mediach społecznościowych Klubu.

„Podpisanie umowy z firmą DiMedical to kolejny, bardzo ważny krok w pełnej profesjonalizacji Widzewa Łódź. Nie sposób jest umniejszyć roli kibiców w reaktywacji Klubu, ale jeśli chcemy walczyć o awans do ekstraklasy, a później grać w niej o coś więcej niż tylko o utrzymanie, konieczne jest budowanie profesjonalnej drabinki sponsorskiej. Pozyskanie nowego Sponsora Strategicznego to kluczowe działanie w tym zakresie” – dodał Mateusz Dróżdż, prezes Widzew Łódź SA.

O tym, jak duży jest potencjał współpracy między Widzewem Łódź a DiMedical, świadczy również fakt, że firma – poza wsparciem wynikającym z umowy dotyczącej Sponsora Strategicznego – zdecydowała się sfinansować branding zewnętrzny stadionu przy al. Piłsudskiego 138. Już wkrótce unikalny widzewski charakter zyskają trybuny B, C i D Serca Łodzi.

2021 rok zamykaliśmy ogłoszeniem Sponsora Strategicznego Akademii Widzewa, nowy rok – zgodnie z zapowiedziami – otwieramy tak oczekiwaną przez kibiców wiadomością o Sponsorze Strategicznym Widzewa Łódź. Był to jeden z moich priorytetów w ostatnich miesiącach i bardzo się cieszę, że po owocnych rozmowach i ciężkiej pracy całego zespołu udało się sfinalizować umowę z firmą DiMedical. Mam nadzieję, że to dopiero początek długofalowej współpracy, która pozwoli nawiązać Widzewowi do największych sukcesów. Dziękuję również prezesowi Karolowi Majewskiemu za zaufanie i wsparcie wykraczające poza sztywne ramy sponsorskie – podkreślił Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

DiMedical specjalizuje się w innowacyjnej diagnostyce klinicznej i laboratoryjnej, w tym w diagnostyce zakażeń wirusem SARS-CoV-2. W 2018 r. firma otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju w kategorii „Medycyna i farmacja przyszłości”. W 2019 r. została uhonorowana „Polską Nagrodą Innowacyjności” za realizację projektu związanego z wdrożeniem nowatorskiej metody diagnostyki gruźlicy i innych mykobakterioz, a rok później – nagrodą Fundament 2020.

Najnowsze

Soudal partnerem Tour de Pologne UCI World Tour 2022

W tym roku Soudal został partnerem Tour de Pologne, najpopularniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce Determinacja, ambicja, ...

Całość ›

Superliga rozpoczęła współpracę z TikTokiem

Superliga sp z oo rozpoczęła szeroką akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z TikTokiem - globalną platformą rozrywkową ...

Całość ›

Minister zachęcał uczniów do korzystania z oferty Programu SKS

Minister Kamil Bortniczuk w środę w siedzibie Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego zachęcał uczniów do korzystania z oferty ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›