Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DiMedical Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi

Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical zostało Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi.

Piłkarze „czerwono-biało-czerwonych” 24 października o godzinie 18:00 wybiegną na murawę stadionu przy al. Piłsudskiego w koszulkach z logotypem DiMedical w miejscu dedykowanym sponsorowi strategicznemu.

Firma DiMedical dołączyła do grona partnerów Widzewa Łódź z początkiem bieżącego sezonu. Teraz – przy okazji 67. derbów Łodzi – współpraca między Klubem a DiMedical została mocno rozszerzona. Firma została bowiem Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi.

„Jak zapowiadaliśmy kilka tygodni temu, oferta Sponsora Meczu jest jednym z kluczowych elementów naszej strategii współpracy z biznesem, którą promujemy hasłem „Zawsze w 13”. Jak widać, jest to oferta atrakcyjna i ukierunkowana na potrzeby biznesu, bo udało się nam pozyskać wsparcie na poziomie Sponsora Strategicznego – i to na tak istotne pod względem zarówno sportowym, jak i marketingowym spotkanie, jakim są derby Łodzi” – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA. – „Mogę zapewnić, że jest to umowa wyjątkowa w skali kraju, a poziom wsparcia uzyskanego od firmy DiMedical przekracza standardową wartość umów sponsorskich zawieranych nawet na cały sezon” – dodaje.

24 października o godz. 18:00 piłkarze Widzewa Łódź wybiegną na murawę w unikalnych koszulkach, na których umiejscowione centralnie hasło „Zawsze w 12” znajdzie się wyjątkowo na rękawie i zostanie zastąpione logotypem DiMedical. Logo firmy będzie eksponowane we wszystkich materiałach graficznych i filmowych dotyczących 67. Derbów Łodzi, Klub przygotuje również artykuły, spoty filmowe i radiowe, które będą promowały Sponsora Strategicznego oraz przybliżały jego markę kibicom Widzewa.

Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical specjalizuje się w innowacyjnej diagnostyce klinicznej i laboratoryjnej, w tym w diagnostyce zakażeń wirusem SARS-CoV-2. W 2018 r. firma otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju w kategorii „Medycyna i farmacja przyszłości”. W 2019 r. została uhonorowana „Polską Nagrodą Innowacyjności” za realizację projektu związanego z wdrożeniem nowatorskiej metody diagnostyki gruźlicy i innych mykobakterioz, a rok później – nagrodą Fundament 2020.

„Nie będę ukrywać, że od lat darzę Widzew Łódź dużym sentymentem. Współpraca z taką marką, rozpoznawalną wśród tysięcy osób nie tylko w Łodzi, ale i w całej Polsce, jest dla naszej firmy bardzo wartościowa i na pewno sprzyja dalszemu rozwojowi. Łączą nas podobne wartości – w DiMedical, podobnie jak w Widzewie wierzymy, że determinacją i ciężką pracą możemy osiągnąć sukces. Chcemy, by nasza marka kojarzyła się kibicom z wyjątkowymi sportowymi emocjami i na dłużej zagościła w ich świadomości” – mówi dr n. med. Karol Majewski, prezes zarządu Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›