DiMedical Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź
Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical zostało Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź – umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022, ale strony już zadeklarowały, że będą rozmawiać o jej przedłużeniu na kolejne lata.
Firma DiMedical dołączyła do grona partnerów Widzewa Łódź z początkiem bieżącego sezonu, a w październiku 2021 r. była Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi. Teraz współpraca została w znaczny sposób rozszerzona – DiMedical będzie Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w całej rundzie wiosennej bieżącego sezonu.
– „Już przy okazji meczu derbowego wspominałem, że współpraca z Widzewem to dla mnie coś więcej niż tylko biznes. Jestem kibicem tego Klubu od lat, darzę go dużym sentymentem i mam nadzieję, że wsparcie naszej firmy pomoże Widzewowi wywalczyć upragniony awans do ekstraklasy. Jako firma widzimy w tej współpracy ogromny potencjał marketingowy, ale równie ważne są sportowe emocje i możliwość dołożenia swojej cegiełki do odbudowy jednego z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich w Polsce” – powiedział dr n. med. Karol Majewski, prezes zarządu Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical.
Umowa między Widzewem Łódź a DiMedical obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022, ale strony oficjalnie zadeklarowały już, że będą rozmawiać o jej przedłużeniu na kolejne lata.
W rundzie wiosennej centralne miejsce na koszulkach meczowych pierwszej drużyny zajmować będzie logo DiMedical, a hasło „Zawsze w 12” przeniesione zostanie na rękaw. Logo firmy eksponowane będzie na stadionie przy al. Piłsudskiego 138, w materiałach filmowych i graficznych, a także na stronie oficjalnej i w mediach społecznościowych Klubu.
– „Podpisanie umowy z firmą DiMedical to kolejny, bardzo ważny krok w pełnej profesjonalizacji Widzewa Łódź. Nie sposób jest umniejszyć roli kibiców w reaktywacji Klubu, ale jeśli chcemy walczyć o awans do ekstraklasy, a później grać w niej o coś więcej niż tylko o utrzymanie, konieczne jest budowanie profesjonalnej drabinki sponsorskiej. Pozyskanie nowego Sponsora Strategicznego to kluczowe działanie w tym zakresie” – dodał Mateusz Dróżdż, prezes Widzew Łódź SA.
O tym, jak duży jest potencjał współpracy między Widzewem Łódź a DiMedical, świadczy również fakt, że firma – poza wsparciem wynikającym z umowy dotyczącej Sponsora Strategicznego – zdecydowała się sfinansować branding zewnętrzny stadionu przy al. Piłsudskiego 138. Już wkrótce unikalny widzewski charakter zyskają trybuny B, C i D Serca Łodzi.
– 2021 rok zamykaliśmy ogłoszeniem Sponsora Strategicznego Akademii Widzewa, nowy rok – zgodnie z zapowiedziami – otwieramy tak oczekiwaną przez kibiców wiadomością o Sponsorze Strategicznym Widzewa Łódź. Był to jeden z moich priorytetów w ostatnich miesiącach i bardzo się cieszę, że po owocnych rozmowach i ciężkiej pracy całego zespołu udało się sfinalizować umowę z firmą DiMedical. Mam nadzieję, że to dopiero początek długofalowej współpracy, która pozwoli nawiązać Widzewowi do największych sukcesów. Dziękuję również prezesowi Karolowi Majewskiemu za zaufanie i wsparcie wykraczające poza sztywne ramy sponsorskie – podkreślił Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.
DiMedical specjalizuje się w innowacyjnej diagnostyce klinicznej i laboratoryjnej, w tym w diagnostyce zakażeń wirusem SARS-CoV-2. W 2018 r. firma otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju w kategorii „Medycyna i farmacja przyszłości”. W 2019 r. została uhonorowana „Polską Nagrodą Innowacyjności” za realizację projektu związanego z wdrożeniem nowatorskiej metody diagnostyki gruźlicy i innych mykobakterioz, a rok później – nagrodą Fundament 2020.