Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DHL wspiera futbol w kobiecym wydaniu

DHL Supply Chain rozpoczyna współpracę z Diamonds Academy – akademią piłkarską dla dziewczynek.

Przełamywanie stereotypów, budowanie poczucia wartości już od dzieciństwa, wsparcie ich rozwoju kształtowanie osobowości oraz pomoc w odnajdowaniu pasji – to najważniejsze z celów, które stawia sobie firma.

Najnowsze badania pokazują, że różnorodne zespoły osiągają 15 % wyższe zyski. Kobiety stały się nieodłączną częścią każdej firmy z sukcesem przyczyniając się do rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Jednocześnie wciąż istnieje bardzo duża dysproporcja pomiędzy ilością kobiet i mężczyzn na stanowiskach kierowniczych. Aby wyrównać te proporcje i umożliwić kobietom rozwój zawodowy, DHL wdraża wiele projektów na całym świecie, promujących różnorodność oraz zapobiegających wykluczeniu.

– „DHL Supply Chain w Polsce zatrudnia ponad 3 000 pracowników, z czego ponad połowa to kobiety.
Decyzja o wsparciu młodych piłkarek wynika z przekonania, że aby z sukcesem budować zróżnicowane zespoły trzeba zacząć budować poczucie wartości i siłę kobiet już od najmłodszych lat – tak aby uwierzyły one w swoje możliwości, aby nie ograniczały je stereotypy, aby wierzyły, że wszystko jest możliwe i aby nie bały się konkurować najpierw w szkole a potem na rynku pracy. Chcemy, aby znalazły swoją pasję, dbały o swoje zdrowie i wkraczały w dorosłe życie jako pewne siebie, ciekawe życia kobiety, które nie boją się podejmowania wyzwań” – mówi Monika Skibińska, Dyrektor Personalna DHL Supply Chain w Polsce.

Diamonds Academy – to Akademia Piłkarska, która została stworzona w październiku 2015 roku z myślą o dziewczynkach przez cztery, pełne pasji – Trenerki. W klubie trenuje obecnie ponad 200 młodych piłkarek w wieku od 4 do 16 roku życia. Akademia łączy profesjonalne szkolenie piłkarskie dzieci z dużą dawką dobrej zabawy i indywidualnym podejściem do każdej zawodniczki, dbając o jej rozwój fizyczny, psychiczny i społeczny. Młode piłkarki biorą udział w wielu rozgrywkach i turniejach rozgrywanych na terenie Polski i zagranicą osiągając wspaniałe sukcesy.

– „Piłka nożna często uważana jest za sport dla chłopców. Tymczasem Diamenty przełamują ten stereotyp i pokazują, że coraz więcej dziewcząt baletki zamienia na korki i w pogoni za piłką odnajduje swoją pasję. Kobieca piłka nożna jest w Polsce wciąż sportem anonimowym i zmaga się z licznymi przeszkodami. Tymczasem nasz projekt pokazuje, że dziewczynki świetnie radzą sobie na boisku, biorą udział w wielu rozgrywkach zdobywając nagrody i puchary. Chcemy być miejscem, gdzie każda dziewczynka bez względu na wiek czy umiejętności może spełniać swoje piłkarskie marzenia. Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą DHL. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Razem możemy więcej!” – mówi Prezes Klubu Sandra Pietrzak.

DHL Supply Chain po raz pierwszy wesprze akademię w czasie turnieju rozgrywanego z okazji Dnia Dziecka w Warszawie, 1 czerwca.

DHL Supply Chain– Firma logistyczna świata

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. DHL oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną. Grupa DPDHL jest

DHL Supply Chain działa na polskim rynku od 2002 roku, zatrudniając ponad 3 000 osób. Firma zarządza ponad 30 lokalizacjami o łącznej powierzchni ponad 300 tys. m2. W 2018 roku otrzymała nagrodę dla „Najbardziej pożądanego pracodawcy branży logistycznej”. Jest członkiem koalicji „Przyjazna Rekrutacja”, mającej na celu promowanie dobrych praktyk w rekrutacji. DHL Supply Chain aktywnie promuje projekt z zakresu zarządzania różnorodnością oraz zapobiegające wykluczeniu. Aktywnie wspiera idee work life balance i zdrowego trybu życia oraz promuje aktywność fizyczną wśród swoich pracowników.

W kwietniu 2019 roku DHL zdecydowała się na współpracę z FC Bayern München oraz wykorzystanie w kampanii rekrutacyjnej wizerunków niektórych zawodników – Roberta Lewandowskiego, Thomasa Müllera oraz Matsa Hummelsa – światowej klasy piłkarzy grających w drużynie, którą DHL – Oficjalny Partner Logistyczny, wspiera od wielu lat.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›