DHL wspiera futbol w kobiecym wydaniu
DHL Supply Chain rozpoczyna współpracę z Diamonds Academy – akademią piłkarską dla dziewczynek.
Przełamywanie stereotypów, budowanie poczucia wartości już od dzieciństwa, wsparcie ich rozwoju kształtowanie osobowości oraz pomoc w odnajdowaniu pasji – to najważniejsze z celów, które stawia sobie firma.
Najnowsze badania pokazują, że różnorodne zespoły osiągają 15 % wyższe zyski. Kobiety stały się nieodłączną częścią każdej firmy z sukcesem przyczyniając się do rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Jednocześnie wciąż istnieje bardzo duża dysproporcja pomiędzy ilością kobiet i mężczyzn na stanowiskach kierowniczych. Aby wyrównać te proporcje i umożliwić kobietom rozwój zawodowy, DHL wdraża wiele projektów na całym świecie, promujących różnorodność oraz zapobiegających wykluczeniu.
– „DHL Supply Chain w Polsce zatrudnia ponad 3 000 pracowników, z czego ponad połowa to kobiety.
Decyzja o wsparciu młodych piłkarek wynika z przekonania, że aby z sukcesem budować zróżnicowane zespoły trzeba zacząć budować poczucie wartości i siłę kobiet już od najmłodszych lat – tak aby uwierzyły one w swoje możliwości, aby nie ograniczały je stereotypy, aby wierzyły, że wszystko jest możliwe i aby nie bały się konkurować najpierw w szkole a potem na rynku pracy. Chcemy, aby znalazły swoją pasję, dbały o swoje zdrowie i wkraczały w dorosłe życie jako pewne siebie, ciekawe życia kobiety, które nie boją się podejmowania wyzwań” – mówi Monika Skibińska, Dyrektor Personalna DHL Supply Chain w Polsce.
Diamonds Academy – to Akademia Piłkarska, która została stworzona w październiku 2015 roku z myślą o dziewczynkach przez cztery, pełne pasji – Trenerki. W klubie trenuje obecnie ponad 200 młodych piłkarek w wieku od 4 do 16 roku życia. Akademia łączy profesjonalne szkolenie piłkarskie dzieci z dużą dawką dobrej zabawy i indywidualnym podejściem do każdej zawodniczki, dbając o jej rozwój fizyczny, psychiczny i społeczny. Młode piłkarki biorą udział w wielu rozgrywkach i turniejach rozgrywanych na terenie Polski i zagranicą osiągając wspaniałe sukcesy.
– „Piłka nożna często uważana jest za sport dla chłopców. Tymczasem Diamenty przełamują ten stereotyp i pokazują, że coraz więcej dziewcząt baletki zamienia na korki i w pogoni za piłką odnajduje swoją pasję. Kobieca piłka nożna jest w Polsce wciąż sportem anonimowym i zmaga się z licznymi przeszkodami. Tymczasem nasz projekt pokazuje, że dziewczynki świetnie radzą sobie na boisku, biorą udział w wielu rozgrywkach zdobywając nagrody i puchary. Chcemy być miejscem, gdzie każda dziewczynka bez względu na wiek czy umiejętności może spełniać swoje piłkarskie marzenia. Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą DHL. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Razem możemy więcej!” – mówi Prezes Klubu Sandra Pietrzak.
DHL Supply Chain po raz pierwszy wesprze akademię w czasie turnieju rozgrywanego z okazji Dnia Dziecka w Warszawie, 1 czerwca.
DHL Supply Chain– Firma logistyczna świata
DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. DHL oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną. Grupa DPDHL jest
DHL Supply Chain działa na polskim rynku od 2002 roku, zatrudniając ponad 3 000 osób. Firma zarządza ponad 30 lokalizacjami o łącznej powierzchni ponad 300 tys. m2. W 2018 roku otrzymała nagrodę dla „Najbardziej pożądanego pracodawcy branży logistycznej”. Jest członkiem koalicji „Przyjazna Rekrutacja”, mającej na celu promowanie dobrych praktyk w rekrutacji. DHL Supply Chain aktywnie promuje projekt z zakresu zarządzania różnorodnością oraz zapobiegające wykluczeniu. Aktywnie wspiera idee work life balance i zdrowego trybu życia oraz promuje aktywność fizyczną wśród swoich pracowników.
W kwietniu 2019 roku DHL zdecydowała się na współpracę z FC Bayern München oraz wykorzystanie w kampanii rekrutacyjnej wizerunków niektórych zawodników – Roberta Lewandowskiego, Thomasa Müllera oraz Matsa Hummelsa – światowej klasy piłkarzy grających w drużynie, którą DHL – Oficjalny Partner Logistyczny, wspiera od wielu lat.