DHL sponsorem Schalke mimo sprzeciwu kibiców
Nowym sponsorem niemieckiego Schalke została firma logistyczna DHL, współpraca klubu nie spodobała się kibicom.
Niedawno klub z Gelsenkirchen podpisał umowę z firmą DHL, jak informują media umowa ma w ciągu trzech lat przynieść Schalke 15 milionów euro. W ramach współpracy logotyp DHL znajdzie się na koszulkach piłkarzy.
Mimo, że zespół ostatnio nie grał dobrze zarządcy klubu pozyskali sponsora, ten fakt ten nie spodobał się jednak kibicom. Przyczyną konfliktu jest kolor logotypu DHL, który jest w większości żółty. Żółty to również barwy największego Borussi Dortmund, którego kibice określają mianem największego wroga.
– „Wszystko pasuje. Za każdym razem kiedy masz nadzieję, że wszystko będzie bardziej skoordynowane, zawsze kończy się na sąsiedzie. Albo punkty albo pakiety” – cytuje jeden z fanów Schalke na Twitterze Onet.pl.
– „Rozumiemy, że to nie jest jeden z ulubionych kolorów naszych fanów” – mówi Anja Kleine-Wilde, rzeczniczka prasowa klubu.