fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte wspiera Związek Piłki Ręcznej w Polsce

Deloitte wspiera Związek Piłki Ręcznej w Polsce w organizacji mistrzostw świata w 2023 roku

Piłka ręczna po piłce nożnej i siatkówce to najpopularniejszy sport drużynowy w Polsce. Obecnie Związek Piłki Ręcznej w Polsce przygotowuje się do organizacji kolejnej ważnej imprezy. Po Mistrzostwach Europy w 2016 roku Polska wraz ze Szwecją będzie gospodarzem Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn w 2023 roku. Firma Deloitte wspiera ZPRP w działaniach związanych z organizacją imprezy.

Współpraca pomiędzy Deloitte a Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce trwa od czterech lat. – “Nasza wiedza na temat funkcjonowania tej dyscypliny sportu w Polsce i na świecie jest bardzo duża. Dlatego cieszę się, że ta przygoda ma ciąg dalszy i nadal możemy służyć swoim doświadczeniem oraz wsparciem w popularyzacji i profesjonalizacji piłki ręcznej, która dostarcza kibicom tak wielu emocji” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Business Sport Group, Deloitte.

Deloitte jest Partnerem Merytorycznym ZPRP. Firma świadczy na rzecz Związku usługi doradztwa biznesowego, finansowego, podatkowego oraz prawnego i promocyjnego. W najbliższym czasie działania te będą się koncentrować na przygotowaniach do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn, które odbędą się w Polsce w 2023 roku. – “Mistrzostwa Europy, które odbyły się w Polsce w 2016 były bardzo udane pod względem organizacyjnym. Międzynarodowe środowisko zgodnie uznało je za najlepsze w historii. Zdaliśmy egzamin. Pokazaliśmy, że potrafimy organizować turnieje najwyższej rangi, dlatego zaufano nam po raz kolejny. Jesteśmy dumni, że będziemy współgospodarzem Mistrzostw Świata w 2023 roku. To duże wyzwanie logistyczne i merytoryczne, w którym będzie nas wspierać Deloitte – uznana marka i firma z ogromnym doświadczeniem w wielu dziedzinach. Jestem pewien, że współpraca z Deloitte będzie – tak jak dotąd – bardzo udana i wspólnie uda nam się przygotować niezapomniane widowisko sportowe” – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes ZPRP.

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 były dużym sukcesem organizacyjnym i medialnym. Łącznie na świecie obejrzało je 1,65 mld widzów, z czego ponad 430 mln w Polsce. Na trybunach zasiadło 400 tys. kibiców, a wartość ekwiwalentu sportowego szacowano na ponad 100 mln zł.

Związek Piłki Ręcznej w Polsce jest prawnym reprezentantem polskiej piłki ręcznej – zarówno mężczyzn jak i kobiet – we wszystkich kategoriach wiekowych, w kraju i za granicą. Odpowiada za wszystkie reprezentacje narodowe, organizuje turnieje z udziałem polskich reprezentacji, przyznaje licencje trenerskie, prowadzi szkoły Mistrzostwa Sportowego oraz zajmuje się popularyzacją piłki ręcznej wśród dzieci i młodzieży.

Obecnie realizuje kilka programów edukacyjno – sportowych, między innymi „Gramy w Ręczną”. Program wystartował we wrześniu 2014 roku i jest realizowany we wszystkich województwach Polski. W 2017 roku wzięło w nim udział 3,6 tys. uczniów ze 162 szkół. Celem projektu jest promocja piłki ręcznej oraz wyłonienie najbardziej uzdolnionych zawodników, którzy w przyszłości mogliby zasilić szeregi polskiej reprezentacji. Szkolenie prowadzone jest także w ponad 300 Ośrodkach Piłki Ręcznej w szkołach podstawowych i średnich.

W tym roku Związek Piłki Ręcznej obchodzi jubileusz 100-lecia piłki ręcznej w Polsce. Przez cały rok organizowanych jest szereg wydarzeń promujących tę dyscyplinę i przypominjących jej historię i dorobek.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB