Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki. Kolejna umowa o współpracy pomiędzy Deloitte a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej będzie obowiązywać do końca 2020 roku.

Po raz pierwszy mistrzostwa są organizowane w dwóch krajach: Włoszech i Bułgarii. Polscy siatkarze mają już cztery mecze za sobą. Przed nami jeszcze pojedynek z Bułgarami. – “Trzymamy kciuki za naszych siatkarzy i życzymy im by powtórzyli wynik sprzed czterech lat. Byłby to ogromny sukces polskiej siatkówki, w której rozwoju od kilku lat jako Deloitte możemy partycypować” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Deloitte.

Firma Deloitte wspiera Polski Związek Piłki Siatkowej w obszarze strategicznym i operacyjnym, jak również w popularyzacji siatkówki jako dyscypliny, która może mieć pozytywny wpływ nie tylko na sportową kondycję Polaków, ale również na społeczną odpowiedzialność biznesu. Nowa umowa pomiędzy Deloitte a PZPS zakłada współpracę w dwóch obszarach: usług konsultingowych oraz finansowych. – “Wsparcie Deloitte w obszarze strategicznym jest odpowiedzią na wyzwania związane z rozwojem piłki siatkowej oraz dynamicznie zmieniającym się otoczeniem” – mówi Radosław Kubaś, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte.

Na mocy umowy Deloitte uzyskał tytuł „Partnera merytorycznego” wszystkich imprez organizowanych przez PZPS oraz „Doradcy merytorycznego PZPS”. – “Polska siatkówka jest jedną z tych dyscyplin sportowych, które cieszą się niezmiennym zainteresowaniem i wsparciem kibiców. Chcemy jeszcze w większym stopniu zaangażować sympatyków tego sportu w działania prowadzone przez PZPS. Dotyczy to również popularyzacji siatkówki wśród dzieci i młodzieży. Między innymi na tym obszarze będzie koncentrować się nasza współpraca z Deloitte w ciągu najbliższych dwóch lat” – mówi Tomasz Karasiński, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt