Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki. Kolejna umowa o współpracy pomiędzy Deloitte a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej będzie obowiązywać do końca 2020 roku.

Po raz pierwszy mistrzostwa są organizowane w dwóch krajach: Włoszech i Bułgarii. Polscy siatkarze mają już cztery mecze za sobą. Przed nami jeszcze pojedynek z Bułgarami. – „Trzymamy kciuki za naszych siatkarzy i życzymy im by powtórzyli wynik sprzed czterech lat. Byłby to ogromny sukces polskiej siatkówki, w której rozwoju od kilku lat jako Deloitte możemy partycypować” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Deloitte.

Firma Deloitte wspiera Polski Związek Piłki Siatkowej w obszarze strategicznym i operacyjnym, jak również w popularyzacji siatkówki jako dyscypliny, która może mieć pozytywny wpływ nie tylko na sportową kondycję Polaków, ale również na społeczną odpowiedzialność biznesu. Nowa umowa pomiędzy Deloitte a PZPS zakłada współpracę w dwóch obszarach: usług konsultingowych oraz finansowych. – „Wsparcie Deloitte w obszarze strategicznym jest odpowiedzią na wyzwania związane z rozwojem piłki siatkowej oraz dynamicznie zmieniającym się otoczeniem” – mówi Radosław Kubaś, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte.

Na mocy umowy Deloitte uzyskał tytuł „Partnera merytorycznego” wszystkich imprez organizowanych przez PZPS oraz „Doradcy merytorycznego PZPS”. – „Polska siatkówka jest jedną z tych dyscyplin sportowych, które cieszą się niezmiennym zainteresowaniem i wsparciem kibiców. Chcemy jeszcze w większym stopniu zaangażować sympatyków tego sportu w działania prowadzone przez PZPS. Dotyczy to również popularyzacji siatkówki wśród dzieci i młodzieży. Między innymi na tym obszarze będzie koncentrować się nasza współpraca z Deloitte w ciągu najbliższych dwóch lat” – mówi Tomasz Karasiński, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›