fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej do 2020 roku

Deloitte oraz Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli  umowę partnerską do 2020 roku.

Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, przynajmniej jeżeli chodzi o liczbę kibiców. Niestety tylko niespełna 5 proc. Polaków powyżej 15 roku życia przynajmniej raz w miesiącu, amatorsko gra w piłkę. Wśród dzieci od 7 do 14 lat odsetek ten sięga 23 proc. Współpraca Deloitte z PZPN w pierwszym etapie skoncentrowała się właśnie na zweryfikowaniu potencjału amatorskiej piłki nożnej na terenie naszego kraju. Obecna umowa została podpisana na trzy lata.

Jak pokazuje autorskie badanie Deloitte, chłopcy i dziewczynki w wieku 7 – 12 lat grają co najmniej 2-3 razy w tygodniu na treningach, ale też na podwórku. Gra w piłkę nożną jest dla wielu chłopców głównym zajęciem w wolnym czasie. Odsetek grających w piłkę nożną przynajmniej raz w miesiącu spada wraz z wiekiem. Gra w piłkę związana jest z dzieciństwem. Wspomnienia młodości wynikają nie tylko z ich siły, ale poczucia „bycia młodym”, które związane jest z wysiłkiem fizycznym i pojawianiem się endorfin. Jest to zauważalna motywacja w szczególności dla mężczyzn w okolicach 40 roku życia. W piłkę nożną gra średnio 9 proc. mężczyzn i tylko 2 proc. kobiet. Amatorski futbol najpopularniejszy jest w województwie mazowieckim, śląskim oraz wielkopolskim.

– “Chcemy być wszędzie tam, gdzie są pasjonaci polskiego futbolu. Świat staje się coraz bardziej cyfrowy i nie omija to również sportu. Bez wątpienia jest to jedno z pierwszych wyzwań jakie stoją przed Polskim Związkiem Piłki Nożnej” – mówi Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Umowa pomiędzy PZPN a Deloitte będzie obowiązywać do końca 2020 roku.

– “Piłka nożna rządzi masową wyobraźnią. Dla milionów kibiców na świecie futbol to nie tylko sport, ale wręcz religia, która ma ogromny wpływ na ich życie. Jesteśmy szczęśliwi, że Deloitte jest częścią tego wspaniałego szaleństwa, szczególnie w przeddzień Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Nasza współpraca z PZPN pokazuje, że piłka nożna to również biznes, który z każdym kolejnym rokiem coraz bardziej się profesjonalizuje. Jesteśmy po to, by ten proces przebiegał jak najbardziej efektywnie” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Sport Business Group w Deloitte.

– “Przedłużenie kolejnej umowy świadczy o tym, że PZPN to atrakcyjny i godny zaufania partner. Nasza dotychczasowa współpraca z Deloitte pokazała, że firma ta doskonale rozumie nasze potrzeby i cele, stąd decyzja o kontynuowaniu partnerstwa” – mówi Maciej Sawicki.

Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte nabyła prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN”

Deloitte od wielu lat świadczy usługi doradcze dla branży sportowej. Jest partnerem m.in. Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce.

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej do 2020 roku

Najnowsze

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Wisły Kraków SA Daniel Gołda został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›

JSW sponsorem strategicznym GKS-u Jastrzębie

Jastrzębska Spółka Węglowa została nowym sponsorem strategicznym GKS-u Jastrzębie Uroczyste podpisanie umowy miało miejsce we ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/G0lzJgYbYP

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin.
#sponsoringsport #azsumcslublin #naukowybelkot https://t.co/Awi9Sv9wlc