Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej do 2020 roku

Deloitte oraz Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli  umowę partnerską do 2020 roku.

Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, przynajmniej jeżeli chodzi o liczbę kibiców. Niestety tylko niespełna 5 proc. Polaków powyżej 15 roku życia przynajmniej raz w miesiącu, amatorsko gra w piłkę. Wśród dzieci od 7 do 14 lat odsetek ten sięga 23 proc. Współpraca Deloitte z PZPN w pierwszym etapie skoncentrowała się właśnie na zweryfikowaniu potencjału amatorskiej piłki nożnej na terenie naszego kraju. Obecna umowa została podpisana na trzy lata.

Jak pokazuje autorskie badanie Deloitte, chłopcy i dziewczynki w wieku 7 – 12 lat grają co najmniej 2-3 razy w tygodniu na treningach, ale też na podwórku. Gra w piłkę nożną jest dla wielu chłopców głównym zajęciem w wolnym czasie. Odsetek grających w piłkę nożną przynajmniej raz w miesiącu spada wraz z wiekiem. Gra w piłkę związana jest z dzieciństwem. Wspomnienia młodości wynikają nie tylko z ich siły, ale poczucia „bycia młodym”, które związane jest z wysiłkiem fizycznym i pojawianiem się endorfin. Jest to zauważalna motywacja w szczególności dla mężczyzn w okolicach 40 roku życia. W piłkę nożną gra średnio 9 proc. mężczyzn i tylko 2 proc. kobiet. Amatorski futbol najpopularniejszy jest w województwie mazowieckim, śląskim oraz wielkopolskim.

– „Chcemy być wszędzie tam, gdzie są pasjonaci polskiego futbolu. Świat staje się coraz bardziej cyfrowy i nie omija to również sportu. Bez wątpienia jest to jedno z pierwszych wyzwań jakie stoją przed Polskim Związkiem Piłki Nożnej” – mówi Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Umowa pomiędzy PZPN a Deloitte będzie obowiązywać do końca 2020 roku.

– „Piłka nożna rządzi masową wyobraźnią. Dla milionów kibiców na świecie futbol to nie tylko sport, ale wręcz religia, która ma ogromny wpływ na ich życie. Jesteśmy szczęśliwi, że Deloitte jest częścią tego wspaniałego szaleństwa, szczególnie w przeddzień Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Nasza współpraca z PZPN pokazuje, że piłka nożna to również biznes, który z każdym kolejnym rokiem coraz bardziej się profesjonalizuje. Jesteśmy po to, by ten proces przebiegał jak najbardziej efektywnie” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Sport Business Group w Deloitte.

– „Przedłużenie kolejnej umowy świadczy o tym, że PZPN to atrakcyjny i godny zaufania partner. Nasza dotychczasowa współpraca z Deloitte pokazała, że firma ta doskonale rozumie nasze potrzeby i cele, stąd decyzja o kontynuowaniu partnerstwa” – mówi Maciej Sawicki.

Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte nabyła prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN”

Deloitte od wielu lat świadczy usługi doradcze dla branży sportowej. Jest partnerem m.in. Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce.

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej do 2020 roku

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›