Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte Oficjalnym partnerem PZPN-u

PZPN nie zwalnia tempa, niedawno przedłużył umowę z Vistulą, tym razem podpisał umowę z Deloitte.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać renomowanego partnera, jedną z wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze. Współpraca z Deloitte jest wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności, jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo merytoryczna, na czym wymiernie skorzystają obie strony” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

„Polska piłka nożna przeżywa swój renesans. Sukcesy polskiej reprezentacji oraz obiecujące występy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach piłkarskich są tego najlepszym dowodem. Z tą szansą na dalszy rozwój i nadzieją na dobre wyniki sportowe idzie w parze profesjonalizacja sportu od strony biznesowej” – komentuje Jan Kisielewski, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Umowa PZPN z Deloitte będzie obowiązywała przez rok, tj. do końca stycznia 2018 roku. Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będą działania, które mają zaktywizować Polaków i jeszcze bardziej zainteresować ich grą w piłkę nożną. Efektem ma być dalszy wzrost popularności tej dyscypliny – zaczynając od poziomu rekreacyjnego i amatorskiego, a kończąc na profesjonalnych zawodnikach.

„Aby to osiągnąć, zespół Stratosfera by Deloitte przeprowadzi autorskie i pionierskie badanie, które pozwoli zmapować różne grupy graczy, ich rozkład na mapie Polski oraz motywacje i postawy. Na tej bazie stworzymy kompleksową strategię marketingową, która ma zaowocować jeszcze większym wzrostem zainteresowania Polaków tymże sportem, a także zbuduje konkretny wzrost liczby zarejestrowanych graczy” – wyjaśnia Patrycja Venulet, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Deloitte przygotuje również strategię usług i doświadczeń klienta we wszystkich punktach styku z marką PZPN, jak i z piłką nożną jako dyscypliną sportu, która wpłynie na wzrost liczby graczy zarejestrowanych w bazie PZPN, na co również zwraca uwagę na poziomie europejskim UEFA.

– „Dzisiejszy świat jest digital. Jednym z kluczy do sukcesu jest świadome projektowanie usług z uwzględnieniem doświadczeń klientów (tzw. customer-experience) w kanałach tradycyjnych, jak również w kanałach cyfrowych. Komunikacja musi podążać za konsumentami i wymaganiami rynku” – mówi Wiesław Kotecki, Dyrektor w Deloitte Digital.

Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte ma prawo posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” oraz Logotypem Kompozytowym w działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowymi Partnera.

Źródło: PZPN

Najnowsze

DEMES-y 2021 zostały rozdane

Już po raz kolejny rozdano najważniejsze nagrody w branży, w trakcie Forum SportBiz i Gali Sportu i Biznesu wręczono DEMESy DEMESy ...

Całość ›

AL-KO Sponsorem podpisuje umowę z „polską siatkówką”

Firma AL-KO postanowiła jeszcze mocniej zaangażować się w promocję poprzez sport i postanowiło podpisać umowę z "polską ...

Całość ›

Lech rozwija swój dział nauki

Lech Poznań rozpoczyna współpracę z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym To kolejny etap wzbogacania narzędzi klubowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.