Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Decathlon z ekologicznym sklepem

Panele fotowoltaiczne, system recyklingu wody, zielony parking z drzewami. 18 czerwca w Olsztynie otwarto nowy sklep marki Decathlon. Ten sklep jako pierwszy w Polsce za­projektowany został zgodnie z ideą EKO KONCEPTU. 

Sklep Decathlon Olsztyn zostanie otwarty przy ulicy Stanisława Dorantta. Jego powierzchnia handlowa wynosi aż 3000 mkw. W ofercie znajdzie się odzież i sprzęt do uprawiania około 90 dyscyplin sportowych – zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów.

Wszystkie produkty są projektowane i testowane przez ekspertów-pasjonatów. Pochodzą od takich marek jak Artengo, Domyos, Fouganza, Kalenji, Nabaiji, Quechua, Tribord czy Wed’ze. Decathlon trzyma pieczę nad całym procesem produkcji. Zapewnia to użytkownikom produkty najwyższej jakości, z innowacyjnymi rozwiązaniami –i co ważne – w przystępnych cenach.

Nowy sklep w Olsztynie został zaprojektowany zgodnie z ideą EKO KONCEPTU i wybudowany z wytycznymi i pod nadzorem asesora Breeam (otrzymał certyfikat na poziomie bardzo dobrym).

Wykorzystano w nim najnowsze na rynku technologie. Wśród nich znajdują się panele fotowoltaiczne, które dwustronnie pobiorą ener­gię (również od światła odbitego). Zredukują wytwarzanie dwutlenku o 13 119 kg w skali roku (to 70% mniej niż inne, porównywalne sklepy). Część z nich zasili oświetlenie na parkingu.

Sklep ma również system recy­klingu wody, który zmniejszy jej zużycie o 50%. Odzyskana desz­czówka zostanie wykorzystana do podlewania terenów zewnętrz­nych, a także „zielonej ściany”, która zredukuje CO2. Koszty eksploatacji obiektu obniży system BMS, który pozwala na sterowanie urządze­niami z jednego panelu. W sąsiedz­twie znajduje się parking zaprojek­towany przez ekologa (z blisko 80 drzewami i krzewami). Klienci będą mieli do dyspozycji stację ładowa­nia samochodów elektrycznych, a także ławki solarne (z ładowar­kami do telefonów i hot spotem). Decathlon Olsztyn to również tur­biny wiatrowe i oświetlenie LED w całym obiekcie.

Olsztyński Decathlon jest 58. sklepem marki w Polsce. Mieszkańcy mogą skorzystać z całodobo­wego boiska wielofunkcyjnego oraz pryszniców (które są otwarte w godzinach otwarcia sklepu). Wyróżni­kiem Decathlon jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w skle­pie przerodzi się we wspaniałą sportową przygodę dla całej ro­dziny, a kompetentna ekipa, którą łączy sportowa pasja, chętnie po­służy pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych. Kilku pracowników już od roku szerzy pasję do sportu wśród lokalnej społeczności.

Decathlon zapewni również bogaty zakres usług. Na terenie sklepów można skorzystać z serwisu rowerowego czy narciar­skiego oraz stworzyć personalizo­wany produkt z nadrukiem termicz­nym. Ponadto wyjątkowym udo­godnieniem będą kioski Projekt+, w których można zamó­wić każdy produkt znajdujący się w ofercie Decathlon, a niedostępny w sklepie stacjonarnym, a także punkty Click and Collect, w któ­rych szybko i wygodnie zamówi się i odbierze zakupy. Dodatkowo Decathlon zaoferuje sprzedaż na raty, kartę klienta oraz karty podarunkowe.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›