Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Decathlon ułatwia zakupy

W związku z wprowadzonymi właśnie nowymi obostrzeniami i zakazem handlu, sieć sklepów i producent sprzętu sportowego Decathlon wprowadza kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy – dostawę ekspresową.

Do wprowadzonych w pierwszej fazie pandemii usług Click&Collect 1H i Click&Collect DRIVE, sieć uruchomiła właśnie dostawę ekspresową, dzięki której zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu 2 godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.

– “W Decathlon dokładamy wszelkich starań, aby klient miał możliwość złożenia zamówienia, dokonania zakupu i wyboru najdogodniejszej dla siebie formy odbioru” – mówi Maciej Kozik, kierownik działu logistyki i płatności e-commerce. – “Wiemy, że regularne ćwiczenia pomagają zwiększyć odporność organizmu, są również pomocne w walce ze stresem, dlatego w odpowiedzi na oczekiwania naszych konsumentów błyskawicznie uruchomiliśmy kolejną wygodną formę dostaw” – dodaje Kozik.

Oprócz właśnie uruchomionej dostawy ekspresowej w Decathlon dostępne są: usługi Click&Collect oraz Click&Collect 1H (wystarczy złożyć zamówienie na decathlon.pl i jako miejsce dostawy wybrać swój ulubiony sklep Decathlon). Dodatkowo, w większości sklepów można odebrać zamówienie w formie bezkontaktowej z dostawą bezpośrednio do samochodu, dzięki usłudze Click&Collect DRIVE. Zamówienie można złożyć także telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer. Kolejnym elementem usprawniającym odbiór zamówień internetowych jest wdrożenie w czterech sklepach w Polsce (Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze) samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień online z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W tym wypadku klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.

W związku z obostrzeniami wprowadzonymi przez Radę Ministrów i wchodzącymi w życie 7 listopada br. wielkopowierzchniowe sklepy Decathlon, powyżej 2 tys. m2, zostały zamknięte. Konsumenci wciąż mogą robić zakupy w 9 mniejszych sklepach: w Wałbrzychu (Szczawno – Zdrój), Bytomiu, Legnicy, Płocku, Poznaniu (Komorniki), Kaliszu, Pile, Gnieźnie i Kielcach.

Najnowsze

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro

Nowa kolekcja Śląska Wrocław to kolejna odsłona stylistyki moro, przywołującej wojskowe korzenie klubu z Wrocławia Obecny sezon ...

Całość ›

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL

Polska Hokej Liga ma nowego prezesa Od 1 grudnia funkcję tę pełni Marta Zawadzka, dotychczasowa komisarz Ligi Polska Hokej Liga ma ...

Całość ›

Ekstraklasa podpisuje nowe umowy na transmisje międzynarodowe

Ekstraklasa SA kontynuuje działania w zakresie rozszerzania transmisji rozgrywek u zagranicznych nadawców Na sezon 2020/21 zostały ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro.

#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/slask-wroclaw-z-nowa-kolekcja-moro/

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL.

#sponsoringsport #hokejnalodzie https://sponsoringsport.pl/marta-zawadzka-nowym-prezesem-phl/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.