Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Decathlon partnerem Polskiej Ligi Siatkówki

Marka Decathlon i Polska Liga Siatkówki łączą siły. W ramach tej współpracy Decathlon będzie bardzo widoczny na wszystkich boiskach zawodowych lig siatkarskich w Polsce. Marka stale rozwija swoją ofertę siatkarską, a w ramach długoletniej współpracy przeprowadzi szereg akcji aktywizujących kibiców siatkówki w całej Polsce.

Współpraca pomiędzy Marką Decathlon a Polską Ligą Siatkówki – zarządzającą PlusLigą i TAURON Ligą, najważniejszymi rozgrywkami ligowymi w naszym kraju, jest dużym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego. Decathlon w najbliższych sezonach będzie doskonale widoczny na bandach led, boiskach i ekranach w trakcie wszystkich meczów ligowych, a także dużych wydarzeń organizowanych przez PLs, jak Superpuchary Polski czy turnieje finałowe Pucharów Polski, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Obie firmy mają w planach także szereg niestandardowych akcji promujących siatkówkę oraz aktywność.

„Współpraca z Polską Ligą Siatkówki to bardzo ważny krok na drodze marki Decathlon” – mówi Nils Swolkien, CEO Decathlon Polska. – „Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a siatkówka to jedna z najbardziej utytułowanych dyscyplin w Polsce. Mamy już mocnego ambasadora indywidualnego – Kubę Kochanowskiego, a współpraca z ligą to dla nas szansa na regularne docieranie do fanów siatkówki w całej Polsce” – dodaje Swolkien.

Marka Decathlon od lat aktywnie wspiera sport, ma także w swojej historii wiele akcji związanych z siatkówką. Jej ambasadorem jest w naszym kraju Jakub Kochanowski, mistrz świata w siatkówce, gracz Asseco Resovii Rzeszów, marka była także obecna na ostatnim memoriale Huberta Jerzego Wagnera w Krakowie. Na świecie ambasadorami Decathlon są tak uznani siatkarze, jak Antoine Brizard, Alessia Orro czy Tijana Bošković, a firma stale rozwija swoją ofertę skierowaną do świata siatkówki.

– „Bardzo się cieszę, że będziemy współpracować z tak uznaną na świecie marką, jaką jest Decathlon” – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki. – „Zarządzamy ligami, które są jednymi spośród najlepszych na świecie. Nasze klubowe drużyny wygrywają europejskie puchary, grają w nich gwiazdy reprezentacji Polski i światowej siatkówki. Nasza renoma w sporcie, nie tylko polskim, stale rośnie. Siatkówka to najwyższy poziom sportowy, bezpieczeństwo i świetna zabawa w halach, sport który przyciąga całe rodziny. Myślę, że wspólnie z firmą Decathlon staniemy się jeszcze lepsi, a obie marki znajdą swoje drogi, które przyniosą im wymierne korzyści” – zauważa prezes i dodaje: – „Przed zawodowym sportem, nie tylko w naszym kraju, staje szereg wyzwań. Jednym z nich jest zainteresowanie przyszłych kibiców swoją dyscypliną, a dziś jest to najbardziej prawdopodobne poprzez social media. Dlatego jako PLS staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do fanów. Z drugiej strony cały czas pracujemy nad tym, by nasze ligi coraz bardziej się profesjonalizowały, ten proces w przypadku PlusLigi trwa nieustannie od 2000 roku, gdy stworzyliśmy zawodową ligę w Polsce. Niezmiernie mnie cieszy, że Decathlon ma bardzo ambitne plany aktywizowania fanów siatkówki, inwestuje w rozbudowę swojej siatkarskiej oferty. Z pewnością nasze wspólne działania wpłyną na jeszcze większa popularyzację siatkówki. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za wybranie PLS i szansę na zrealizowanie wielu ciekawych projektów.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›