Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa. Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca sezonu 2018/2019. 

– “Bardzo cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka, jaką bez wątpienia jest Decathlon, dołączyła do grona partnerów ONICO Warszawa. Za nami wiele wspólnych projektów, które zaowocowały rozpoczęciem stałej współpracy w nowym sezonie PlusLigi. Naszym wspólnym celem jest promowanie sportu wśród warszawian, więc jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie bardzo owocna. Witamy w drużynie ONICO Warszawa, gramy razem!” – powiedział wiceprezes ONICO Warszawa, Adam Polak.

Pierwszy sklep Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego, powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu tej sieci miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku, a obecnie w naszym kraju istnieje aż ponad 50 sklepów Decathlon, zatrudniających ponad 3000 osób.
Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Pragnąc, aby każdy mógł sobie pozwolić na zakup sprzętu i odzieży sportowej, niezależnie od zasobności portfela czy miejsca zamieszkania, firma nieustannie doskonali swoją ofertę. Produkty Decathlon są dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w sklepie online, dzięki czemu sieć może realizować swoją misję na terenie całego kraju. Tym, co wyróżnia sklepy Decathlon, jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przeradza się we wspaniałą sportową przygodę dla całej rodziny, a kompetentna ekipa, którą łączy sportowa pasja, chętnie służy pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych.

Nowy nowy partner będzie obecny na wszystkich domowych meczach ONICO Warszawa. W hali COS Torwar na stołecznych kibiców będzie czekać m.in. specjalna strefa sportu Decathlon. Na warszawskich fanów siatkówki czekać będą również wyjątkowe konkursy i wydarzenia w sklepach z udziałem naszych zawodników i sztabu.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh