Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dawid Tomala ze wsparcie Lotto

Dawid Tomala wygrał zloty medal w chodzie na 50 kilometrów, sukces dostrzegł Premier Morawiecki oraz Totalizator Sportowy i marka Lotto.

Dawid Tomala to jeden z polskich olimpijczyków, na których nie stawiał nikt, mimo to on okazał się zwycięzcom.
Tomala to polski lekkoatleta, chodziarz który przed Igrzyskami w Tokio nie był znany szerokiej publiczności, nie miał również spektakularnych sukcesów. Mimo to w Tokio wystartował po raz drugi w swoim życiu w chodzie sportowym na dystansie 50 kilometrów. Jak się okazało to była idealne decyzja. Polak wygrał wloty medal i zapisał się w historii Polski oraz Igrzysk Olimpijskich, w Paryżu nie będzie już rywalizacji na tym dystansie.

– „Przed startem w Japonii Tomala musiał bardzo wiele poświecić, żeby moc trenować, nie posiadał zaplecza finansowego, sponsorów. Po powrocie ze złotym medalem Igrzysk Olimpijskich o wsparcie Tomali przez marke Lotto zaapelował Premier Mateusz Morawiecki. Totalizator Sportowy pozytywnie odniósł się do słów Premiera, w ten sposób marka Lotto została sponsorem zawodnika.- ” Historia naszego mistrza olimpijskiego Dawida Tomali jest niesamowita. Chcemy, żeby jego fantastyczna sportowa kariera trwała, ale już bez konieczności zarabiania na sportową pasję po treningach. Poprosiłem zarząd @totalizator_sp, aby objął naszego Mistrza opieką sponsorską” – napisał na swoim profilu na portalu Twitter

Zdjęcie

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›