Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dawid Kubacki z psem w kampanii Hubun.pl

Jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich Dawid Kubacki wraz ze swoim psem Bernim stali się bohaterami kampanii marki Hubun.pl.

Kampania internetowa sklepu Hubun.pl ruszyła 4 listopada. W ramach promocji powstaną trzy spoty Dawida Kubackiego i jego psa Berniego. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Wave Films. Za działania marketingowe odpowiada agencja Abanana należąca do Grupy Eura7.

– „Skoki narciarskie to dyscyplina, która w okresie jesienno-zimowym nie ma sobie równych pod względem popularności w Polsce. Ponieważ kampania promocyjna naszego sklepu startuje w listopadzie, zaledwie kilkanaście dni przed rozpoczęciem Pucharu Świata w skokach narciarskich, to naturalne, że zdecydowaliśmy się, aby jej twarzą został Dawid Kubacki. Dlaczego właśnie on? Dawid jest nie tylko fantastycznym sportowcem, który inspiruje każdego dnia, ale też kocha zwierzęta, a to dla nas był bardzo istotny argument. Dzięki temu zyskujemy bowiem na wiarygodności” – mówi Krzysztof Napora, prezes w Hubun.pl.

Hubun to sklep stworzony z miłości i prawdziwej pasji do zwierząt. Oferuje bogaty wybór najwyższej jakości karm, przysmaków i akcesoriów, pochodzących od sprawdzonych dostawców.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›