Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Damian Juszczyk dyrektorem ds. marketingu Odry

Odra Opole pochwaliła się nowym pracownikiem, Damian Juszczyk został dyrektorem ds. marketingu klubu.

– “Zależy nam na tym, by jeszcze bardziej otworzyć się na kibiców i zadbać o to, by na stadionie mogli przeżywać coś więcej niż mecz” – mówi Damian Juszczyk.

Nowy dyrektor ds. marketingu Odry ma 31 lat i pochodzi z Krakowa. Jest m.in. absolwentem krakowskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Juszczyk jako dziennikarz pracował m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie” czy TVP Kraków. Był też rzecznikiem prasowym koszykarskiej Wisły Can-Pack Kraków oraz piłkarskiej Wisły Kraków. W koszykarskim MKS-ie Dąbrowa Górnicza pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu, mediów i PR, a w siatkarskiej Aluron Virtu Warcie Zawiercie – menedżera ds. marketingu, mediów i PR. W charakterze specjalisty ds. marketingu pracował też w znanej firmie 4F, a ostatnio piastował stanowisko senior PR executive w Agencji Węc PR.

– “Bardzo się cieszę, że poszukiwania osoby nadzorującej dział marketingu zostały zakończone sukcesem. Jesteśmy zadowoleni, że pojawiła się osoba pana Damiana. Jego doświadczenie zebrane podczas pracy w ekstraklasie będą niezbędne do dalszego rozwoju Odry. Wiążemy z jego zatrudnieniem duże nadzieje” – mówi Karol Wójcik, prezes naszego klubu.

Najnowsze

PG Silesia sponsorem Podbeskidzia

TS Podbeskidzie Bielsko-Biała znalazło nowego sponsora, którym została firma PG Silesia zajmujaca się wydobywaniem węgla kamiennego ...

Całość ›

Już w marcu Dni Biznesu w Sporcie

W dniach 1703-1903 2020r odbędzie się czternasta edycja Dni Biznesu w Sporcie Trzydniowa konferencja organizowana jest przez członków ...

Całość ›

PKM OLKUSZ na dłużej z Wisłą

Trwająca od 2017 roku współpraca Białej Gwiazdy z firmą ANTRANS będzie miała swoją kontynuację z firmą PKM OLKUSZ, oba te ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page