Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Damian Juszczyk dyrektorem ds. marketingu Odry

Odra Opole pochwaliła się nowym pracownikiem, Damian Juszczyk został dyrektorem ds. marketingu klubu.

– „Zależy nam na tym, by jeszcze bardziej otworzyć się na kibiców i zadbać o to, by na stadionie mogli przeżywać coś więcej niż mecz” – mówi Damian Juszczyk.

Nowy dyrektor ds. marketingu Odry ma 31 lat i pochodzi z Krakowa. Jest m.in. absolwentem krakowskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Juszczyk jako dziennikarz pracował m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie” czy TVP Kraków. Był też rzecznikiem prasowym koszykarskiej Wisły Can-Pack Kraków oraz piłkarskiej Wisły Kraków. W koszykarskim MKS-ie Dąbrowa Górnicza pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu, mediów i PR, a w siatkarskiej Aluron Virtu Warcie Zawiercie – menedżera ds. marketingu, mediów i PR. W charakterze specjalisty ds. marketingu pracował też w znanej firmie 4F, a ostatnio piastował stanowisko senior PR executive w Agencji Węc PR.

– „Bardzo się cieszę, że poszukiwania osoby nadzorującej dział marketingu zostały zakończone sukcesem. Jesteśmy zadowoleni, że pojawiła się osoba pana Damiana. Jego doświadczenie zebrane podczas pracy w ekstraklasie będą niezbędne do dalszego rozwoju Odry. Wiążemy z jego zatrudnieniem duże nadzieje” – mówi Karol Wójcik, prezes naszego klubu.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›