Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?”

Ekstraklasa ruszyła z nową kampanią – „Czym jest dla Ciebie Lotto Ekstraklasa”?

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy. Spot promocyjny pokazuje czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej głównych bohaterów – piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.
Głównym założeniem spotu przygotowanego przez nc+ i Ekstraklasę S.A. jest pokazanie wielu różnych znaczeń, uczuć i emocji, jakie zawiera w sobie LOTTO Ekstraklasa. Dla jednych piłkarskie rozgrywki to wspólne wyjazdy i świętowanie, dla innych codzienna praca i nieustanne planowanie, jeszcze inni mówią o miłości, przyjaźni i niepowtarzalnej atmosferze. Według najnowszych badań LOTTO Ekstraklasa to przede wszystkim silne sportowe emocje, zacięta rywalizacja i męska przyjaźń. Tak rozgrywki widzi aż 2/3 badanych (Kantar Millward Brown dla Ekstraklasy S.A., maj 2017).

– „O to czym jest dla nich Ekstraklasa spytaliśmy także dziennikarzy sportowych, zajmujących się rozgrywkami. Otrzymaliśmy ciekawe odpowiedzi: 'tradycja’, 'przygoda’, 'rozrywka’, 'codzienność’. Inaczej rozgrywki postrzegają piłkarze, inaczej kibice, a jeszcze inaczej dziennikarze. Spot pokazuje, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie” – mówi Michał Jarocki, dyrektor sportu w nc+.

Spot promocyjny został zrealizowany we współpracy ze spółką Ekstraklasa S.A. Autorem kreacji jest agencja Havas Warsaw, a spot wyreżyserował Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny nc+. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za kontakty z piłkarzami, trenerami oraz sędziami odpowiada spółka Ekstraklasa S.A.

Źródło: Ekstraklasa.org

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›