Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Czwarty sezon współpracy marki CEKOL i Trefla Gdańsk

W sezonie 2020/2021 Trefl Gdańsk już po raz czwarty będzie wspierany przez firmę Cedat Sp. z o.o., producenta polskiej chemii budowlanej marki CEKOL.

Podobnie jak w poprzednich latach marka CEKOL została Złotym Sponsorem „gdańskich lwów”, a jej logo eksponowane będzie m.in. na strojach meczowych, naklejkach na boisku, czy nośnikach LED, a także w klubowych kanałach social media.

Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od blisko 30 lat. Marka posiada kompleksową ofertę produktów do budowy i remontu, a specjalizuje się w materiałach do wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. Do ostatnich wyróżnień należą między innymi Złote Godło Najwyższej Jakości Quality International 2019, czy Laur Klienta 2020 w kategorii Jakość i Innowacyjność Branży Budowlanej, a także prestiżowe wyróżnienie SuperBrands oraz kolejny już raz branżowa nagroda Budowlana Marka Roku 2020 Firma jest również wrażliwa na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne, a także aktywnie uczestniczy w sportowym życiu Trójmiasta.

Współpraca spółki Cedat i Trefla Gdańsk rozpoczęła się przed rozgrywkami 2017/2018 i co roku jest przedłużana na kolejne rozgrywki. Również teraz nowa umowa została podpisana do końca sezonu 2020/2021. Na jej mocy logo marki CEKOL eksponowane będzie na koszulkach meczowych drużyny, naklejkach na boisku, nośnikach elektronicznych, we wszystkich materiałach drukowanych, a także na oparciach ławek zawodników. Ponadto spoty promocyjne Złotego Sponsora pojawią się też w przerwach meczów w sportowych kanałach telewizji Polsat, a podczas wybranych meczów w ERGO ARENIE eksponowana będzie przy boisku ciężarówka lub cysterna z logo CEKOL. Nie zabraknie też oczywiście aktywności dla publiczności – w ubiegłym sezonie podczas spotkań w hali na granicy Gdańska i Sopotu kibice mogli oglądać siatkarskie zmagania z pozycji giga-leżaka marki CEKOL, a teraz szykowane są także wspólne konkursy z nagrodami od Złotego Sponsora „gdańskich lwów”.

„Bardzo dziękujemy marce CEKOL za zaufanie i kolejny wspólny sezon, tym bardziej w tak trudnym i niepewnym czasie dla branży sportowej. Cieszę się, że po przedwczesnym zakończeniu sezonu 2019/2020 wspólnie z naszym Złotym Sponsorem wprowadziliśmy szereg aktywności w mediach społecznościowych, udanie zastępując standardowe świadczenia. Przed nadchodzącymi rozgrywkami ponownie rozszerzamy zakres dotychczasowej współpracy o nowe działania marketingowe, chcąc jeszcze lepiej eksponować zarówno samo logo marki, jak i jej poszczególne produkty. Bardzo dziękuję za już czwarty sezon naszej wspólnej gry i jestem przekonany, że przed nami kolejne miesiące udanej współpracy” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

Marka CEKOL, choć jest ogólnopolska, wywodzi się z Gdańska i właśnie tutaj regularnie wspiera zarówno drużyny sportowe, jak i lokalne inicjatywy i społeczności.

„Bardzo się cieszymy, że w kolejnym sezonie nadal będziemy grać razem z „gdańskimi lwami”. Siatkówka to jedna z wiodących dyscyplin w Polsce, a Trefl Gdańsk stwarza także świetne możliwości marketingowe. Bardzo cenimy też działalność klubu związaną z kształceniem młodzieży i regularne włączanie do pierwszej drużyny wychowanków, ponieważ lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych aktywności towarzyszących biznesowi. Cieszymy się na nadchodzący sezon i trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki sportowe Trefla Gdańsk” – mówi Piotr Kuryś, Dyrektor Marketingu firmy Cedat.
Nowa umowa została podpisana do końca sezonu 2020/2021 PlusLigi.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›