Czwarty numer Sport&Business 360 już w sprzedaży
Numer czwarty Sport&Business 360 trafił do sprzedaży, hasłem przewodnim numeru jest„Marketing sportowy”.
Sport&Business 360 „Marketing sportowy” jest już czwartym wydaniem kwartalnika. Tym razem głównym tematem poruszonym w magazynie jest „marketing sportowy”. Nowe wydanie liczy 60 stron z podziałem na 5 kategorii, które łącznie zawierają 21 artykułów specjalistów z danej kategorii a aż 9 z nich dotyczy tematu numeru. Ponadto w numerze znalazło się podsumowanie najważniejszych 100 wydarzeń w świecie biznesu sportowego sporządzonego wspólnie z naszym portalem. Najnowszy SB360 zawiera także zestaw 25. najważniejszych trendów na 2018r. w marketingu sportowym oraz 47 case studies międzynarodowych przykładów form marketingu sportowego.
Sport&Business 360
Sport&Business 360 to magazyn, zawierający ekspercką wiedzę przekazaną od praktyków, którzy na co dzień zajmują się różnymi obszarami działalności związanej z marketingiem oraz zarządzaniem w sporcie.
Jego celem jest edukacja oraz poszerzanie kompetencji Czytelników w obszarze zarządzania oraz komercjalizacji sportu. Przedstawiamy praktyczne dostosowane do polskich warunków wzorce działań skutecznie stosowanych na rynkach zagranicznych.
Autorami tekstów są praktycy swoich dziedzin doskonale znający polskie realia biznesowe oraz sportowe.
Zapraszamy do zakupu LINK