Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Czternastokrotny wzrost oglądalności meczów PGNiG Superligi

Poznaliśmy wrześniowe wyniki oglądalności transmitowanych przez telewizję meczów PGNiG Superligi. Spotkania obejrzało blisko 1300% telewidzów więcej niż we wrześniu 2018 roku.

Najwięcej fanów piłki ręcznej zgromadziło przed ekranami spotkanie NMC Górnika Zabrze z Gwardią Opole, którego widownia wyniosła ponad 113 tys. widzów, a w szczytowym momencie 218,5 tys.

Mecze piłki ręcznej mężczyzn od sezonu 2019/2020 można oglądać na antenie TVP Sport, stronie tvpsport.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Cztery serie, osiem meczów – tak prezentował się zeszły miesiąc, jeżeli chodzi o transmisje szczypiorniaka w ogólnopolskiej telewizji. Wrześniowe spotkania PGNiG Superligi transmitowane na żywo w TVP Sport zgromadziły przed ekranami telewizorów aż 632 033 widzów. To więcej niż oglądalność wszystkich 69 transmitowanych meczów w sezonie 2018/2019.

Średnio każdy z ośmiu pokazanych meczów we wrześniu tego roku śledziło 79 tysięcy widzów. W porównaniu z wrześniem 2018 roku nastąpił blisko 14-krotny wzrost. Wtedy wszystkie osiem meczów obejrzało łącznie 45 540 osób, co dało średnio 5 692 widzów na każdy mecz.

Co więcej, wszystkie spotkania z września 2019 roku można było obejrzeć również w mediach elektronicznych – poprzez stronę internetową tvpsport.pl, aplikację mobilną TVP Sport oraz nową stroną pgnig-superliga.pl. Osiem spotkań w tych mediach obejrzało łącznie 9 755 widzów, co w połączeniu z oglądalnością telewizyjną dało łącznie aż 641 788 kibiców ze średnią oglądalnością 80 223.

– „Zgodnie z obraną przez zarząd strategią, PGNiG Superliga w znaczny sposób zwiększyła swoje zasięgi. To niezwykle istotne w kontekście rozwoju ligi – zarówno pod kątem promocyjnym, jak i biznesowym. Dzięki nowym kontraktom budujemy zainteresowanie rozgrywkami oraz umożliwiamy spółce ligowej i klubom zwiększenie przychodów sponsorskich oraz reklamowych. Dla biznesu poziom oglądalności jest jednym z najważniejszych wskaźników wpływających na wartość kontraktów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej oglądalności, a szereg zaplanowanych działań promocyjnych pozwala spodziewać się dalszych wzrostów” – powiedział prezes Superliga sp. z o. o. Marek Janicki.

W ramach zawartego kontraktu z Telewizją Polską S.A., wybrane mecze mogą być transmitowane również na antenach regionalnych ośrodków. We wrześniu z takiej możliwości skorzystała stacja TVP Opole, przeprowadzając transmisję z dwóch spotkań Gwardii Opole. Dwa mecze zgromadziły 10,6 tys. telewidzów na antenie TVP Opole oraz 1 981 na stronie tvpsport.pl i w aplikacji mobilnej.

Łączna wrześniowa oglądalność wszystkich meczów PGNiG Superligi na wszystkich platformach wyniosła 653 673 telewidzów.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›