Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Członkowie Bayernu nie chcą współpracować z Katarskimi sponsorami

W listopadzie ma odbyć się zjazd generalny udziałowców Bayernu Monachium, podczas spotkania odbędzie się dyskusja dotycząca m.in. dalszej współpracy z podmiotami z Kataru.

Katara to jedno z Państw na świecie, o którym mówi się bardzo często. Mały, jednak bogaty kraj będzie gospodarzem Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2022 roku. Oprócz samego Państwa bardzo często przy okazji sportu eksponowane są m.in. narodowe linie lotnicze Qatar Airways. Wiele lat temu podjęto decyzję dotyczącą promocji poprzez sport przez Państwo jak i narodowego przewoźnika lotniczego. Mimo bardzo szczytnej idei i wspierania światowego sportu często padają zarzuty, że promocja poprzez sport Katarczyków ma mieć podłoże polityczne i społeczne. W Państwie ma dochodzić do łamania praw człowieka a działania związane ze sportem na światowym poziomie mają odwracać uwagę od tego złego procederu.

Członkowie Bayernu Monachium a w szczególności Michael Ott postanowił zaprzestać współpracy z Katarczykami. Jak mówi Ott na łamach „Bilda” tak duży klub jak Bayern nie chce wspierać „wieloletniej historii łamania przez Katar praw człowieka” czy być kojarzonym z „poważnymi zarzutami korupcji w sporcie ciążącymi na Katarczykach”. Podczas spotkania członków klubu 25 listopada Otto chce doprowadzić do nieprzedłużenia wygasającego po sezonie 2022/23 kontraktu sponsorskiego z liniami lotniczymi Qatar Airways oraz zakazać podpisywania umów z innymi firmami, których większościowym udziałowcem jest Emirat Kataru. Już teraz dochodzą głosy, że pomysł ten może zyskać spore poparcie innych członków.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›