Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Czas na powrót do sportu

Decathlon nie ustaje w zachęcaniu kobiet do aktywności fizycznej. Wraz z profesjonalnymi sportsmenkami chce je zmotywować do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. W tym wyzwaniu markę wspierają trzy wyjątkowe kobiety – pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.

Decathlon nieustannie wspiera kobiety w ich sportowej pasji. Marka wie, że powrót do sportu po przerwie nie jest łatwy. Potrzebne jest wtedy odpowiednie wsparcie, najlepiej w formie dobrego przykładu i motywacji. Kto zrobi to lepiej niż profesjonalne zawodniczki oraz kobiety, dla których trening jest nieodłączną częścią życia? To dlatego do udziału w kampanii „Back to sport” zaproszone zostały trzy pasjonatki sportu: Laura Bernat, Karolina Koszewska i Aneta Wira-Ostaszyk. Laura jest pływaczką specjalizującą się w stylu grzbietowym, która w zeszłym roku została mistrzynią Europy juniorów. Karolina to mistrzyni świata i Europy w kickboxingu, a także m.in. mistrzyni Europy w boksie amatorskim i zawodowa mistrzyni świata. Aneta jest natomiast artystką Polskiego Baletu Narodowego. W przygotowanym na potrzeby akcji spocie bohaterki kampanii zachęcają kobiety do aktywności fizycznej.

– „W Decathlonie wiemy, że powroty do regularnej aktywności fizycznej bywają trudne – brakuje motywacji i czasami po prostu ciężko wstać z kanapy” – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon. – „Wierzymy jednak, że życie bogatsze o sport jest pełniejsze i bardziej satysfakcjonujące. To dlatego wspólnie z bohaterkami kampanii, którymi są profesjonalne sportsmenki, namawiamy kobiety do pielęgnacji sportowej pasji” – dodaje Gońka.

W sklepach Decathlon dostępne są stroje ułatwiające kobietom uprawianie kilkudziesięciu dyscyplin – niezależnie od poziomu zaawansowania. Z myślą o paniach, które chcą regularnie biegać, powstały buty Kalenji Jogflow 500.1. Jest to model dedykowany na dystanse do 10 km, który zapewni użytkownikowi swobodę ruchów oraz odpowiednią amortyzację. W sporcie doskonale sprawdzą się także legginsy Domyos z wysokim stanem w kilku wersjach kolorystycznych, przydatne podczas treningów na każdym poziomie intensywności. Kobiety, które chcą rozwijać swoją pasję pływacką, powinny natomiast sięgnąć po okularki pływackie Nabaiji 100 Soft L, oferujące najszersze pole widzenia w gamie oraz prostą regulację z tyłu paska.

Kampania będzie obecna w internecie i radiu. Dodatkowo, w jej ramach, zaplanowano współprace z influencerami. Wideo z Laurą Bernat, Karoliną Koszewską oraz Anetą Wirą-Ostaszyk będzie promowane w mediach społecznościowych, w tym na Tik Toku oraz na playerach i YouTube.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›