Czas na powrót do sportu
Decathlon nie ustaje w zachęcaniu kobiet do aktywności fizycznej. Wraz z profesjonalnymi sportsmenkami chce je zmotywować do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. W tym wyzwaniu markę wspierają trzy wyjątkowe kobiety – pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.
Decathlon nieustannie wspiera kobiety w ich sportowej pasji. Marka wie, że powrót do sportu po przerwie nie jest łatwy. Potrzebne jest wtedy odpowiednie wsparcie, najlepiej w formie dobrego przykładu i motywacji. Kto zrobi to lepiej niż profesjonalne zawodniczki oraz kobiety, dla których trening jest nieodłączną częścią życia? To dlatego do udziału w kampanii „Back to sport” zaproszone zostały trzy pasjonatki sportu: Laura Bernat, Karolina Koszewska i Aneta Wira-Ostaszyk. Laura jest pływaczką specjalizującą się w stylu grzbietowym, która w zeszłym roku została mistrzynią Europy juniorów. Karolina to mistrzyni świata i Europy w kickboxingu, a także m.in. mistrzyni Europy w boksie amatorskim i zawodowa mistrzyni świata. Aneta jest natomiast artystką Polskiego Baletu Narodowego. W przygotowanym na potrzeby akcji spocie bohaterki kampanii zachęcają kobiety do aktywności fizycznej.
– „W Decathlonie wiemy, że powroty do regularnej aktywności fizycznej bywają trudne – brakuje motywacji i czasami po prostu ciężko wstać z kanapy” – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon. – „Wierzymy jednak, że życie bogatsze o sport jest pełniejsze i bardziej satysfakcjonujące. To dlatego wspólnie z bohaterkami kampanii, którymi są profesjonalne sportsmenki, namawiamy kobiety do pielęgnacji sportowej pasji” – dodaje Gońka.
W sklepach Decathlon dostępne są stroje ułatwiające kobietom uprawianie kilkudziesięciu dyscyplin – niezależnie od poziomu zaawansowania. Z myślą o paniach, które chcą regularnie biegać, powstały buty Kalenji Jogflow 500.1. Jest to model dedykowany na dystanse do 10 km, który zapewni użytkownikowi swobodę ruchów oraz odpowiednią amortyzację. W sporcie doskonale sprawdzą się także legginsy Domyos z wysokim stanem w kilku wersjach kolorystycznych, przydatne podczas treningów na każdym poziomie intensywności. Kobiety, które chcą rozwijać swoją pasję pływacką, powinny natomiast sięgnąć po okularki pływackie Nabaiji 100 Soft L, oferujące najszersze pole widzenia w gamie oraz prostą regulację z tyłu paska.
Kampania będzie obecna w internecie i radiu. Dodatkowo, w jej ramach, zaplanowano współprace z influencerami. Wideo z Laurą Bernat, Karoliną Koszewską oraz Anetą Wirą-Ostaszyk będzie promowane w mediach społecznościowych, w tym na Tik Toku oraz na playerach i YouTube.