Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ćwiąkała promuje planszówkę

Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom, wypuszcza na rynek grę edukacyjną „El Rondo”, mającą być nie tylko być formą rozrywki, ale też sposobem na naukę języka hiszpańskiego.

„Włożyliśmy w ten projekt dużo pracy i ostatecznie udało się uzyskać efekt, jaki założyliśmy sobie na początku: czyli stworzenie gry karcianej będącej połączeniem nauki języka hiszpańskiego i piłkarskich emocji. A to dwie rzeczy, które są mi naprawdę bliskie” – stwierdził dziennikarz CANAL+ Sport.

„El Rondo” to gra przeznaczona dla 2-4 uczestników, w której najważniejszą rolę odgrywają karty przypominające fiszki oraz umiejętność szybkiego zapamiętywania słówek. Gracze konkurują ze sobą w formie quizów dotyczących zwrotów zapisanych na kartach.

Ale umiejętność zapamiętywania słówek, choć oczywiście bardzo istotna, nie zagwarantuje zwycięstwa w rozgrywce. Bez umiejętnie dobranej taktyki, nie ma mowy, by pokonać rywali, zdobyć odpowiednią liczbę punktów i otworzyć sobie drogę do wielkiej piłkarskiej kariery.

– „Chcieliśmy by element rywalizacji był mocno zaznaczony i to nam się udało. Gra posiada kilka wariantów, więc istnieje możliwość urozmaicenia lub utrudnienia rozgrywki. Myślę, że tym, którzy kupią El Rondo, uda się połączyć przyjemne z pożytecznym i szybko przekonają się, że nauka nie musi być nudna” – dodaje Ćwiąkała.

Przewidywany czas rozgrywki to około 45 minut. – Ale tak naprawdę nie o pojedyncze zwycięstwa tu chodzi. Największą wygraną będzie zaszczepienie, choć u części odbiorców, bakcyla do nauki języka hiszpańskiego – przekonuje dziennikarz.

El Rondo jest unikalnym projektem angażującym dziennikarza sportowego i efektem udanej, wieloletniej współpracy agencji Arskom z Ćwiąkałą.

– Jako agencja chcemy działać w sposób nieszablonowy i tworzyć projekty unikatowe, pozwalające dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując naszych ambasadorów trochę od innej strony niż ta, którą znamy z relacji telewizyjnych, czy programów na YouTube – tłumaczy Mateusz Brzeźniak, wiceprezes Arskom.

Grę sygnowaną przez dziennikarza CANAL+ będzie można kupić na stronie internetowej: elrondo.pl, a jej koszt wyniesie 69 zł w pre-orderze, który potrwa do 10 grudnia. W regularnej sprzedaży „El Rondo” będzie można kupić za 89 zł.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›