Ćwiąkała promuje planszówkę
Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom, wypuszcza na rynek grę edukacyjną „El Rondo”, mającą być nie tylko być formą rozrywki, ale też sposobem na naukę języka hiszpańskiego.
– „Włożyliśmy w ten projekt dużo pracy i ostatecznie udało się uzyskać efekt, jaki założyliśmy sobie na początku: czyli stworzenie gry karcianej będącej połączeniem nauki języka hiszpańskiego i piłkarskich emocji. A to dwie rzeczy, które są mi naprawdę bliskie” – stwierdził dziennikarz CANAL+ Sport.
„El Rondo” to gra przeznaczona dla 2-4 uczestników, w której najważniejszą rolę odgrywają karty przypominające fiszki oraz umiejętność szybkiego zapamiętywania słówek. Gracze konkurują ze sobą w formie quizów dotyczących zwrotów zapisanych na kartach.
Ale umiejętność zapamiętywania słówek, choć oczywiście bardzo istotna, nie zagwarantuje zwycięstwa w rozgrywce. Bez umiejętnie dobranej taktyki, nie ma mowy, by pokonać rywali, zdobyć odpowiednią liczbę punktów i otworzyć sobie drogę do wielkiej piłkarskiej kariery.
– „Chcieliśmy by element rywalizacji był mocno zaznaczony i to nam się udało. Gra posiada kilka wariantów, więc istnieje możliwość urozmaicenia lub utrudnienia rozgrywki. Myślę, że tym, którzy kupią El Rondo, uda się połączyć przyjemne z pożytecznym i szybko przekonają się, że nauka nie musi być nudna” – dodaje Ćwiąkała.
Przewidywany czas rozgrywki to około 45 minut. – Ale tak naprawdę nie o pojedyncze zwycięstwa tu chodzi. Największą wygraną będzie zaszczepienie, choć u części odbiorców, bakcyla do nauki języka hiszpańskiego – przekonuje dziennikarz.
El Rondo jest unikalnym projektem angażującym dziennikarza sportowego i efektem udanej, wieloletniej współpracy agencji Arskom z Ćwiąkałą.
– Jako agencja chcemy działać w sposób nieszablonowy i tworzyć projekty unikatowe, pozwalające dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując naszych ambasadorów trochę od innej strony niż ta, którą znamy z relacji telewizyjnych, czy programów na YouTube – tłumaczy Mateusz Brzeźniak, wiceprezes Arskom.
Grę sygnowaną przez dziennikarza CANAL+ będzie można kupić na stronie internetowej: elrondo.pl, a jej koszt wyniesie 69 zł w pre-orderze, który potrwa do 10 grudnia. W regularnej sprzedaży „El Rondo” będzie można kupić za 89 zł.