Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Crypto.com zostaje oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar

FIFA ogłosiła, że ​​Crypto.com będzie oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar 2022™.

Firma została wyłącznym sponsorem platformy do handlu kryptowalutami Qatar 2022™, będzie eksponować swoje logotypy zarówno na stadionach turniejowych, jak i poza nimi.

Założona w 2016 r. Crypto.com obsługuje dziś ponad 10 milionów klientów i zatrudnia ponad 4000 pracowników w swoich biurach w obu Amerykach, Europie i Azji. Firma, zbudowana na fundamencie bezpieczeństwa, prywatności i zgodności, ma na celu przyspieszenie globalnego przyjęcia kryptowalut poprzez swoje oferty usług.

– „Crypto.com już wykazał zaangażowanie we wspieranie najlepszych drużyn i lig, ważnych wydarzeń i kultowych miejsc na całym świecie, nie ma platformy większej lub o większym zasięgu i wpływie kulturowym niż globalna platforma futbolu FIFA. ” powiedział Kay Madati, dyrektor handlowy FIFA. – „Cieszymy się, że globalna marka, taka jak Crypto.com , dołącza do nas jako sponsor ekscytujących i przełomowych Mistrzostw Świata FIFA w Katarze, ostatecznie pomagając rozwijać naszą piękną grę na skalę globalną”. – dodał Madati.

Crypto.com cieszy się głośnymi partnerstwami z licznymi projektami sportowymi i rozrywkowymi na całym świecie, w tym sportami motorowymi, MMA, koszykówką i hokejem na lodzie, a także piłką nożną. Ostatnio Crypto.com podpisało historyczną umowę dotyczącą praw do nazwy w Los Angeles dla tego. Także niedawno Crypto.com stało się oficjalną platformą wymiany i handlu kryptowalutami dla męskich i żeńskich najważniejszych lig piłkarskich w Australii.

Crypto.com aktywuje swoje oficjalne sponsorowanie Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 na wiele sposobów, w tym poprzez zapewnienie nowym i dotychczasowym użytkownikom możliwości udziału w meczach podczas turnieju lub wygrania ekskluzywnych nagród.

Najnowsze

Polska Liga Siatkówki na nową Radę Nadzorczą

W trakcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Polskiej Ligi Siatkówki wybrano nową Radę Nadzorczą Spółki W głosowaniu ...

Całość ›

Legia Warszawa i Klarna wkrótce z nową ofertą dla kibiców

Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, rozpoczęła współpracę z największym polskim ...

Całość ›

FAKRO cztery lata dłużej z PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył o cztery lata umowę z grupą FAKRO, światowym potentatem na rynku okien dachowych, która ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›