Crypto.com zostaje oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar
FIFA ogłosiła, że Crypto.com będzie oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar 2022™.
Firma została wyłącznym sponsorem platformy do handlu kryptowalutami Qatar 2022™, będzie eksponować swoje logotypy zarówno na stadionach turniejowych, jak i poza nimi.
Założona w 2016 r. Crypto.com obsługuje dziś ponad 10 milionów klientów i zatrudnia ponad 4000 pracowników w swoich biurach w obu Amerykach, Europie i Azji. Firma, zbudowana na fundamencie bezpieczeństwa, prywatności i zgodności, ma na celu przyspieszenie globalnego przyjęcia kryptowalut poprzez swoje oferty usług.
– „Crypto.com już wykazał zaangażowanie we wspieranie najlepszych drużyn i lig, ważnych wydarzeń i kultowych miejsc na całym świecie, nie ma platformy większej lub o większym zasięgu i wpływie kulturowym niż globalna platforma futbolu FIFA. ” powiedział Kay Madati, dyrektor handlowy FIFA. – „Cieszymy się, że globalna marka, taka jak Crypto.com , dołącza do nas jako sponsor ekscytujących i przełomowych Mistrzostw Świata FIFA w Katarze, ostatecznie pomagając rozwijać naszą piękną grę na skalę globalną”. – dodał Madati.
Crypto.com cieszy się głośnymi partnerstwami z licznymi projektami sportowymi i rozrywkowymi na całym świecie, w tym sportami motorowymi, MMA, koszykówką i hokejem na lodzie, a także piłką nożną. Ostatnio Crypto.com podpisało historyczną umowę dotyczącą praw do nazwy w Los Angeles dla tego. Także niedawno Crypto.com stało się oficjalną platformą wymiany i handlu kryptowalutami dla męskich i żeńskich najważniejszych lig piłkarskich w Australii.
Crypto.com aktywuje swoje oficjalne sponsorowanie Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 na wiele sposobów, w tym poprzez zapewnienie nowym i dotychczasowym użytkownikom możliwości udziału w meczach podczas turnieju lub wygrania ekskluzywnych nagród.