Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Crunchips partnerem Ekstraklasa Games

Marka Crunchips została oficjalnym partnerem turnieju Ekstraklasa Games 2020/21. Trzecia edycja największego polskiego turnieju esportowego w grze FIFA 21 startuje już w grudniu.

– „Jesteśmy niezwykle dumni z podpisania umowy z marką Crunchips. To dowód na to, jak rozwija się projekt Ekstraklasa Games i jak szybko rozgrywki te stały się ważnym wydarzeniem w esportowym środowisku jako atrakcyjny punkt zainteresowania dla firm będących liderami w swoich branżach. Siła marketingowa jaką prezentuje firma Crunchips stanowi potwierdzenie prestiżu Ekstraklasa Games i jednocześnie wykonanej pracy przez cały zespól, by stać się integralną częścią piłkarskich rozgrywek Ekstraklasy” – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Sprzedaży i Marketingu w Ekstraklasie S.A.

Dzięki dołączeniu do grona oficjalnych partnerów marka Crunchips zyska szeroką obecność w komunikacji Ekstraklasa Games, tak na etapie turniejów online dla graczów-amatorów jak i podczas transmisji z decydujących etapów rywalizacji. W ramach nadchodzącego sezonu Ekstraklasa Games sponsorzy będą aktywowani podczas aż 36 turniejów online i rekordowych aż 39 transmisji z meczów FIFA, z czego aż 20 będzie transmisjami pokazywanymi w TV na TVP Sport, na kanale nowego strategicznego partnera medialnego Ekstraklasa Games.

„Gaming to dla nas naturalny kierunek komunikacji z konsumentem i istotny element strategii marki Crunchips. W różnego rodzaju wydarzenia i turniej gamingowe angażujemy się od dłuższego czasu. Dlatego z tak dużym entuzjazmem i satysfakcją przystąpiliśmy do projektu Ekstraklasa Games. Cieszymy się, że w ramach współpracy, mamy możliwość budowania społeczności fanów gry FIFA21 oraz docierania do szerokiego grona fanów esportu. Jesteśmy pewni, że kolejna edycja turnieju będzie sukcesem i dostarczy zarówno uczestnikom jak i kibicom niezapomnianych wrażeń i esportowych emocji” – powiedział Filip Fliegner, Brand Manager Crunchips.

Ekstraklasa Games należy do elitarnego grona oficjalnych lig partnerskich EA Sports na licencji Official League Qualifier. Ostatnia odsłona turnieju trwała od listopada do lipca – wygrali ją zawodnicy Rakowa Częstochowa (na PlayStation 4) i Arki Gdynia (na Xbox). W poprzednich dwóch edycjach zanotowano łącznie ponad 35 tysięcy rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych online. W nadchodzącym sezonie zwycięzcy Ekstraklasa Games na obu konsolach, po raz pierwszy w historii jako najlepsi gracze w Polsce wywalczą bezpośredni awans do Global Series Playoffs w FIFA 21, gdzie będą rywalizować o tytuł Mistrza Świata w FIFA 21.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›