Crunchips partnerem Ekstraklasa Games
Marka Crunchips została oficjalnym partnerem turnieju Ekstraklasa Games 2020/21. Trzecia edycja największego polskiego turnieju esportowego w grze FIFA 21 startuje już w grudniu.
– „Jesteśmy niezwykle dumni z podpisania umowy z marką Crunchips. To dowód na to, jak rozwija się projekt Ekstraklasa Games i jak szybko rozgrywki te stały się ważnym wydarzeniem w esportowym środowisku jako atrakcyjny punkt zainteresowania dla firm będących liderami w swoich branżach. Siła marketingowa jaką prezentuje firma Crunchips stanowi potwierdzenie prestiżu Ekstraklasa Games i jednocześnie wykonanej pracy przez cały zespól, by stać się integralną częścią piłkarskich rozgrywek Ekstraklasy” – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Sprzedaży i Marketingu w Ekstraklasie S.A.
Dzięki dołączeniu do grona oficjalnych partnerów marka Crunchips zyska szeroką obecność w komunikacji Ekstraklasa Games, tak na etapie turniejów online dla graczów-amatorów jak i podczas transmisji z decydujących etapów rywalizacji. W ramach nadchodzącego sezonu Ekstraklasa Games sponsorzy będą aktywowani podczas aż 36 turniejów online i rekordowych aż 39 transmisji z meczów FIFA, z czego aż 20 będzie transmisjami pokazywanymi w TV na TVP Sport, na kanale nowego strategicznego partnera medialnego Ekstraklasa Games.
– „Gaming to dla nas naturalny kierunek komunikacji z konsumentem i istotny element strategii marki Crunchips. W różnego rodzaju wydarzenia i turniej gamingowe angażujemy się od dłuższego czasu. Dlatego z tak dużym entuzjazmem i satysfakcją przystąpiliśmy do projektu Ekstraklasa Games. Cieszymy się, że w ramach współpracy, mamy możliwość budowania społeczności fanów gry FIFA21 oraz docierania do szerokiego grona fanów esportu. Jesteśmy pewni, że kolejna edycja turnieju będzie sukcesem i dostarczy zarówno uczestnikom jak i kibicom niezapomnianych wrażeń i esportowych emocji” – powiedział Filip Fliegner, Brand Manager Crunchips.
Ekstraklasa Games należy do elitarnego grona oficjalnych lig partnerskich EA Sports na licencji Official League Qualifier. Ostatnia odsłona turnieju trwała od listopada do lipca – wygrali ją zawodnicy Rakowa Częstochowa (na PlayStation 4) i Arki Gdynia (na Xbox). W poprzednich dwóch edycjach zanotowano łącznie ponad 35 tysięcy rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych online. W nadchodzącym sezonie zwycięzcy Ekstraklasa Games na obu konsolach, po raz pierwszy w historii jako najlepsi gracze w Polsce wywalczą bezpośredni awans do Global Series Playoffs w FIFA 21, gdzie będą rywalizować o tytuł Mistrza Świata w FIFA 21.