Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cracovia walczy ze smogiem

Cracovia postanowiła zawalczyć ze smogiem i do swojej oferty wprowadziła maseczki antysmogowe.

Co roku w okresie jesienno-zimowym Kraków boryka się z problemem zanieczyszczonego powietrza. Piłkarze oraz ludzie w mieście narażeni są na niekorzystny wpływ smogu, troszcząc się o zdrowie graczy i kibiców Cracovia stworzyła specjalną serię maseczek.

Klub nawiązał współpracę z brytyjskim producentem masek antysmogowych, firmą Respro. Ta postanowiła wyprodukować specjalną serię masek w charakterystyczne biało-czerwone pasy, barwy najstarszego klubu sportowego w Polsce. Współpraca pomiędzy Cracovią a firmą Respro jest ewenementem w Lotto Ekstraklasie.

– „Zdajemy sobie sprawę z zagrożenia, jakie niesie ze sobą zanieczyszczone powietrze, zwłaszcza dla sportowców przebywających na zewnątrz przez kilkanaście godzin tygodniowo. Maski antysmogowe Respro są dla nas idealnym rozwiązaniem, ponieważ wiemy, że stoi za nimi ponad dwudziestoletnie doświadczenie, a nie tylko chwilowy popyt” – mówi dyrektor handlowy MKS Cracovia SSA, Maciej Czupryna.

Zawodnicy również pozytywnie wypowiadają się na temat masek. – „Może odrobinę trudniej oddycha się przez maskę, ale wiemy że dzięki niej wdychamy czyste powietrze i nie zatruwamy organizmu. Kiedy tylko widzę, że przekroczone są normy trujących pierwiastków, zakładam na trening maskę” – komentuje stoper „Pasów” Michał Helik.

Maski z herbem klubu mają wkrótce pojawić się w sprzedaży w naszym oficjalnym sklepie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›