Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cracovia partnerem programu Karty Krakowskiej

Cracovia dołączyła do programu Karty Krakowskiej, oferując jej posiadacza zniżki na zakup wejściówek i gadżetów.

Karta Krakowska to element polityki promocyjnej i społecznej Krakowa, mający na celu jego rozwój, zwiększenie dostępności do komunikacji miejskiej i dóbr kultury, jak również zwiększenie dochodów miasta z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych. Program ten został wprowadzony uchwałą Rady Miasta Krakowa z dnia 7 lutego 2018 r. nr XCIV/2450/18.

W ramach programu Karty Krakowskiej tworzony jest system zniżek, ulg, preferencji i uprawnień.

– “Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do partnerów programu przygotowanego przez Miasto Kraków. Posiadacze Karty Krakowskiej będa mogli skorzystać ze specjalnej klubowej oferty.” – komunikuje strona internetowa klubu.

W ramach Karty Krakowskiej klub oferuje jej posiadaczom:

zniżka 10% na zakup karnetu piłkarskiego na dowolny sektor (nie dotyczy sektora VIP);

  • zniżka 10% na zakup karnetu hokejowego;

  • zniżka 10% na bilety VIP Silver oraz VIP Gold;

  • zniżka 10% na zakupy w sklepie stacjonarnym Cracovii.

Najnowsze

AGRO LIEDMANN nowym sponsorem PGE Skry

Grono firm, które w przyszłym sezonie będzie wspierało PGE Skrę znów się powiększyło, sponsorem bełchatowskiego klubu została ...

Całość ›

Pomorska Grupa Informatyczna z Lotos PKH Gdańsk

Pomorska Grupa Informatyczna – jako Partner Biznesowy klubu – również w tym sezonie będzie wspierać naszą drużynę Firma po ...

Całość ›

Ruch Chorzów ma nowego Prezesa

Na stanowisko Prezesa Zarządu Ruchu Chorzów SA powołany został Pan Seweryn Siemianowski, były piłkarz „Niebieskich” – "Jestem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.