Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cracovia nawiązała współpracę z Itaką

Cracovii nawiązała współpracę z Fundacją ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, strony mają wspólnie poszukiwać zaginionych.

Celem współpracy jest poszerzenie grupy odbiorców informacji o zaginięciach oraz nagłośnienie samego problemu. Inspirację stanowią działania podjęte przez włoski klub AS Roma. Klub z Rzymu od początku letniego okna transferowego opatruje swoje informacje o transferach wizerunkami dzieci zaginionych na terenach Włoch i Stanów Zjednoczonych (w wersji angielskiej). Działanie to ma na celu pomoc w ich odnalezieniu.

To samo przesłanie stoi za działaniem Cracovii, która nawiązała kontakt z Fundacją ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Każdego roku w Polsce ginie ok. 18 tys. osób, w tym ok. 5 tys. dzieci i młodzieży (wg danych policji). W porozumieniu z organizacją klub będzie publikował kilkanaście wizerunków osób zaginionych miesięcznie. Staną się one częścią treści, zamieszczanych w jego mediach społecznościowych. Kibic będzie mógł natknąć się na nie między innymi w osobnych postach, czy też przed klipami wideo, promowanymi przez MKS Cracovia.

Ma to poszerzyć grono odbiorców informacji o osobach zaginionych, a tym samym również nadać większy wymiar samemu problemowi zaginięć. Klub wierzy, że dzięki przekazywaniu dalej wieści na temat konkretnych, poszukiwanych osób uda się szczęśliwie zakończyć wiele ludzkich dramatów.

Poza wizerunkami osób zaginionych w ostatnim czasie, publikowane będą także zdjęcia osób długotrwale zaginionych. W tej grupie jest między innymi Andżelika Rutkowska – zaginiona w styczniu 1997 roku w Kole, w wieku 9 lat. Dziecko wyszło wówczas z domu dziadków, następnie było widziane na dworcu we Włocławku – ponad 60 km od domu. Jej los do dziś pozostaje nieznany. Bliscy jednocześnie wierzą, że zaginiona żyje i uda się ją odnaleźć.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych to jedyna w Polsce organizacja zajmująca się tematyką zaginięć, a w tym roku obchodzi 20 rocznicę działalności. Przez te wszystkie lata Fundacja pomogła odnaleźć ponad 11 000 osób. Głównym narzędziem poszukiwawczym, wykorzystywanym przez Itakę, jest publikowanie wizerunków osób zaginionych w mediach i Internecie. Fundacja prowadzi również stronę internetową www.zaginieni.pl. Organizacja świadczy także pomoc psychologiczną i prawną dla rodzin osób zaginionych oraz realizuje kampanie społeczne dotyczące m.in. depresji i problemów psychicznych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›