Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cosinus kontynuuje współpracę z Widzewem

Przed startem rozgrywek Widzew Łódź może pochwalić się kolejną przedłużoną umową partnerską, na którą zdecydowała się sieć szkół Cosinus.

Firma Cosinus wspiera klub od sierpnia 2017 roku. Pół roku później popularna w Łodzi sieć szkół zdecydowała się na rozszerzenie współpracy, dzięki czemu logo marki jest eksponowane w trakcie meczów domowych w „Sercu Łodzi” oraz na oficjalnej stronie internetowej Widzewa Łódź.

Dalsza współpraca to jednocześnie kontynuacja akcji „Bon na Widzew”. Zasady promocji są bardzo proste: trzeba zapisać się do liceum ogólnokształcącego lub na jeden z kierunków: opiekun medyczny, technik administracji, technik bezpieczeństwa i higieny pracy, technik usług kosmetycznych lub technik informatyk, realizowanych w Łodzi. Po uzyskaniu minimum 50-procentowej frekwencji w dowolnym miesiącu COSINUS przekaże słuchaczowi informację, że jest uprawniony do odbioru bonu o wartości 150 zł. Można go będzie zrealizować w oficjalnym sklepie stacjonarnym Widzewa na stadionie przy ul. Piłsudskiego lub w sklepie internetowym klubu. „Bon na Widzew” ważny jest 12 miesięcy od daty wydania.

„Jako prezes tak dużej i prężnie rozwijającej się sieci szkół bardzo się cieszę, że mogę wspierać różne fantastyczne drużyny. W ramach kontynuacji trwającej już od 2017 roku współpracy, naszą obecność wciąż będzie można dostrzec na telebimach, bandach, a także w social mediach Widzewa. Nie rezygnujemy również z promocji „Bon dla Widzewa”. Cieszy się ona dużą popularnością wśród naszych słuchaczy, którzy są również kibicami klubu. Takich bonów wydaliśmy już ponad sto, co świadczy o tym, że współpraca z Widzewem przynosi wymierne korzyści obu stronom. Dla kibiców przygotowaliśmy również dodatkowe promocje, które będzie można znaleźć na oficjalnej stronie klubu na Facebooku. Razem z Widzewem chcę odnosić sukcesy i pokonywać trudności. W każdej takiej współpracy ważna jest konsekwencja, stąd decyzja o kontynuacji. Jestem łodzianinem, co przekłada się na duże zaangażowanie w tutejsze działania” – mówił Jarosław Łukowicz, prezes Cosinusa.

COSINUS to dynamicznie rozwijająca się sieć szkół, mogąca pochwalić się najwyższymi wynikami egzaminów zewnętrznych. Prowadzi edukację dla dorosłych w ramach szkół medycznych, policealnych, a także liceum ogólnokształcącego dla dorosłych. Od 2018 roku firma prowadzi również szkoły dla młodzieży, więc jej oferta dostępna jest już od 15 roku życia. Widzew i Cosinus łączą pokolenia – na stadionie i w murach szkoły.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›