Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Conor McGregor nowym globalnym ambasadorem marki XTB

XTB, polski fintech, będący jednym z globalnych liderów wśród platform inwestycyjnych, nawiązał współpracę z Conorem McGregorem. Legenda sportów walki oraz gwiazda PPV będzie ambasadorem XTB przez najbliższe dwa lata.

Conor McGregor, który jest największą gwiazdą sportów walki na świecie, został globalnym ambasadorem polskiego fintechu. Co ciekawe, XTB jako pierwsza polska firma w historii nawiązał współpracę ze sportowcem będącym na prestiżowym 1. miejscu listy najlepiej wynagradzanych sportowców sporządzonej przez Forbesa. Taki tytuł Conor McGregor otrzymał w 2021 roku, kiedy to zdystansował inne gwiazdy sportowych aren.

Cieszę się, że zostałem oficjalnym ambasadorem wiodącej firmy inwestycyjnej. Wierzę, że sport i inwestowanie mają wiele wspólnego. W obu przypadkach do sukcesu prowadzą te same cechy: zaangażowanie, odporność psychiczna oraz umiejętność określania osobistych celów. Dlatego też z przyjemnością nawiązałem współpracę z XTB, która jest uznaną globalną firmą inwestycyjną, wspierającą swoich klientów w drodze do realizacji ich celów inwestycyjnych – mówi Conor McGregor.

Ogłoszenie wspólnych działań Conora McGregora i XTB to początek nowej globalnej kampanii czołowego brokera inwestycyjnego. Legenda sportów walki będzie promować szeroką gamę oferowanych rozwiązań inwestycyjnych przez polski fintech. W pojawiających się materiałach promocyjnych firma będzie wyjaśniać, że dzięki łatwemu dostępowi do platformy online, wielu kursów edukacyjnych oraz profesjonalnych analiz rynkowych, inwestowanie staje się dostępne dla każdego, kto jest gotowy na rozpoczęcie tej przygody.

– Z wielką przyjemnością mogę ogłosić naszą współpracę z Conorem McGregorem. Chcieliśmy, aby nasz nowy ambasador marki był globalną ikoną. Conor jest jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii mieszanych sztuk walki. Dzięki ogromnej etyce pracy i ciągłemu udoskonalaniu swoich umiejętności, jako pierwszy w historii został mistrzem UFC w dwóch kategoriach wagowych. Jego historia dobrze współgra z naszą marką oraz obraną strategią. W XTB ciężko pracujemy, aby móc zaoferować naszym klientom technologię najwyższej jakości oraz innowacyjną platformę inwestycyjną. Wszystko po to, aby pomóc im osiągnąć określone cele inwestycyjne. Determinacja, wytrwałość w dążeniu do celu oraz chęć ciągłego rozwoju i osiągania coraz to lepszych wyników – to cechy dobrego inwestora. Conor McGregor jako sportowiec, a także biznesmen, ma nastawienie zwycięzcy. Dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na niego – tłumaczy Omar Arnaout, CEO XTB.

Warto dodać, że popularność Conora McGregora na świecie jest ogromna. Oglądalność jego walk w UFC przeszła do historii – aż sześć gal z jego udziałem wygenerowało największą sprzedaż PPV w historii tej organizacji. Ponadto, jest najpopularniejszym zawodnikiem MMA w mediach społecznościowych – na wszystkich platformach obserwuje go ponad 70 milionów fanów. Nic więc dziwnego, że jest rekordzistą pod względem zarobków w UFC.

Conor McGregor odnosi sukcesy nie tylko w sporcie, ale i w biznesie. W 2018 roku stworzył markę „Proper No. Twelve Irish Whiskey”, która w krótkim czasie zyskała ogromną popularność i stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych whiskey na rynku. Ponadto, McGregor zainwestował w szereg innych stabilnych biznesów, m.in. sportowych (np. TIDL Sport Recovery, aplikacja sportowa McGregorFast), gamingowych (np. Dystopia: Contest of Heroes) czy alkoholowych (np. bar „The Black Forge Inn” czy browar „Forged Irish Stout). To właśnie umiejętna dywersyfikacja inwestycji pozwoliła mu zostać światowym numerem 1 na liście „Najlepiej zarabiających sportowców” według Forbesa.

Współpraca z Conorem McGregorem jest kontynuacją działań marketingowych XTB z wykorzystaniem wizerunków znanych sportowców. W dużej mierze dzięki tym działaniom, XTB bije kolejne rekordy popularności wśród klientów. Z usług platformy inwestycyjnej korzysta już ponad 500 000 użytkowników z całego świata, co stawia polski fintech w TOP5 brokerów inwestycyjnych na świecie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›