Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

COMBU ENERGY oficjalnym partnerem Fortuna 1 Ligi

Przedłużona została współpraca Fortuna 1 Ligi z liderem rynku napojów funkcjonalnych i sportowych – firmą OSHEE.

Na mocy podpisanej umowy OSHEE kontynuuje wsparcie rozgrywek w sezonie 2018/2019. Firma była związana z 1 Ligą już wcześniej, od wiosny 2016 roku. Obecne zobowiązania dotyczą m.in. napojów energetycznych COMBU.

OSHEE, lider w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych, pozostaje partnerem 1 Ligi. Doceniając dotychczasową współpracę, zdecydowano o jej kontynuowaniu przez kolejnych dwanaście miesięcy, do czerwca 2019 roku.

– “Tak jak wszyscy Polacy kochamy emocje towarzyszące śledzeniu piłkarskiej rywalizacji, dlatego z radością będziemy nadal wspierać Pierwszą Ligę Piłkarską” – mówi Agnieszka Supińska z biura prasowego OSHEE.

– “Firma działa na tym polu konsekwentnie już od lat. Daje nam to poczucie pełnego uczestnictwa w społeczności kibiców i jeszcze większą satysfakcję z sukcesów piłkarzy” – dodaje Supińska.

– “Cieszymy się, że nasza współpraca będzie kontynuowana w kolejnym sezonie, bo to partner, któremu sport jest bardzo bliski i którego oferta skierowana jest do ludzi aktywnych. Nowy kontrakt z tą globalną już marką poszerza dostępną paletę produktów – do Oshee, które było obecne w pierwszej lidze, teraz dołącza także napój energetyczny Combu oraz woda Kinga Pienińska” – mówi Martyna Pajączek, prezes zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Na mocy zawartej umowy firma będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Fortuna 1 Ligi”. Logotypy marek, w tym napoju energetycznego COMBU pojawią się na nośnikach reklamowych podczas meczów 1 Ligi, na stronie internetowej rozgrywek i oficjalnych stronach internetowych klubów oraz w mediach społecznościach PLP i klubów, a także podczas wywiadów i konferencji prasowych. Firma planuje też prowadzenie dodatkowych działań promocyjnych podczas meczów oraz organizowanie konkursów.

Najnowsze

Ruszają Oficjalne Fankluby Cracovii

Stałe zwiększanie frekwencji #NaStadionie jest jednym z głównych założeń wszystkich społeczności skupionych wokół Cracovii, ...

Całość ›

Łuczniczka Bydgoszcz z nową nazwą

W czwartek podczas zorganizowanej w bydgoskim Ratuszu konferencji prasowej z udziałem Prezydenta Rafała Bruskiego zaprezentowano nowego ...

Całość ›

Dariusz Mioduski ponownie wybrany do zarządu ECA

Właściciel i prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski został ponownie wybrany na funkcję Wiceprezesa European Club Association (ECA), ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.