Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

COMBU ENERGY oficjalnym partnerem Fortuna 1 Ligi

Przedłużona została współpraca Fortuna 1 Ligi z liderem rynku napojów funkcjonalnych i sportowych – firmą OSHEE.

Na mocy podpisanej umowy OSHEE kontynuuje wsparcie rozgrywek w sezonie 2018/2019. Firma była związana z 1 Ligą już wcześniej, od wiosny 2016 roku. Obecne zobowiązania dotyczą m.in. napojów energetycznych COMBU.

OSHEE, lider w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych, pozostaje partnerem 1 Ligi. Doceniając dotychczasową współpracę, zdecydowano o jej kontynuowaniu przez kolejnych dwanaście miesięcy, do czerwca 2019 roku.

– „Tak jak wszyscy Polacy kochamy emocje towarzyszące śledzeniu piłkarskiej rywalizacji, dlatego z radością będziemy nadal wspierać Pierwszą Ligę Piłkarską” – mówi Agnieszka Supińska z biura prasowego OSHEE.

– „Firma działa na tym polu konsekwentnie już od lat. Daje nam to poczucie pełnego uczestnictwa w społeczności kibiców i jeszcze większą satysfakcję z sukcesów piłkarzy” – dodaje Supińska.

– „Cieszymy się, że nasza współpraca będzie kontynuowana w kolejnym sezonie, bo to partner, któremu sport jest bardzo bliski i którego oferta skierowana jest do ludzi aktywnych. Nowy kontrakt z tą globalną już marką poszerza dostępną paletę produktów – do Oshee, które było obecne w pierwszej lidze, teraz dołącza także napój energetyczny Combu oraz woda Kinga Pienińska” – mówi Martyna Pajączek, prezes zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Na mocy zawartej umowy firma będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Fortuna 1 Ligi”. Logotypy marek, w tym napoju energetycznego COMBU pojawią się na nośnikach reklamowych podczas meczów 1 Ligi, na stronie internetowej rozgrywek i oficjalnych stronach internetowych klubów oraz w mediach społecznościach PLP i klubów, a także podczas wywiadów i konferencji prasowych. Firma planuje też prowadzenie dodatkowych działań promocyjnych podczas meczów oraz organizowanie konkursów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›