Columbus łączy Widzewa i ŁKS
Firma Columbus Energy, czyli wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, w tym fotowoltaiki, została nowym sponsorem piłkarzy Łódzkiego Klubu Sportowego oraz Widzewa Łódź.
– „Już kilka lat temu mówiłam, że piłka w Łodzi jeszcze wróci na poziom ekstraklasy i że to w naszym mieście będzie decydowało się, kto zostanie mistrzem Polski. Głęboko wierzę, że już wkrótce tak właśnie się stanie, a tymczasem czekają nas 65. derby Łodzi. Mam nadzieję, że to ostatnie derby w I lidze i za rok oba zespoły spotkają się już na najwyższym poziomie rozgrywek. Moja prośba skierowana jest do kibiców: cieszmy się tym, jaka infrastruktura została w Łodzi już zbudowana i jaka się buduje. Zachowujmy się także adekwatnie do sytuacji – pamiętajmy o odstępach od innych osób, o zasadach bezpieczeństwa i proszę o spokój, abyśmy cieszyli się derbami, a nie stwarzali z tego powodu jakiekolwiek problemy” – powiedziała podczas konferencji prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
W sezonie 2020/2021 firma Columbus Energy będzie sponsorem oficjalnym Widzewa. Jej logotyp będzie eksponowany na spodenkach piłkarzy pierwszego zespołu, a dla kibiców czerwono-biało-czerwonych zostanie przygotowany specjalny Program Afiliacyjny,
– „Fotowoltaika to bardzo ważna dla nas wszystkich branża, która dynamicznie się rozwija. Cieszę się, że sponsor właśnie z takiej branży pojawia się w łódzkiej piłce, bo żeby mogła ona iść do przodu, potrzebne są pieniądze – i to jest sprawa oczywista. Każdy sponsor cieszy i jest dowodem na to, że futbol jest doskonałym narzędziem marketingowym, przez który warto promować swoją markę. Liczymy na owocną współpracę i mamy nadzieję, że nowy sponsor doda nam energii, dzięki której, jak liczą włodarze miasta, już wkrótce znajdziemy się w ekstraklasie” – dodała Martyna Pajączek, prezes Widzewa.
– „Bardzo ważna jest odpowiedzialność biznesu za młode pokolenia łodzian, które garną się do uprawiania sportu. Zauważalna w jednym i drugim łódzkim klubie jest odbudowa Akademii. To oczywiście proces bardzo długi i jego efekty nie będą przychodziły od razu, ale aby w ogóle mogły przyjść, potrzebna jest odpowiednia jakość pierwszych drużyn. Do tego z kolei konieczne są pieniądze, więc miłe jest to, że wspólnie udało się nam pozyskać nowego sponsora. Jest kilka płaszczyzn, na których powinniśmy współpracować, a sponsoring i kontakty z władzami miasta na pewno do takich należą” – stwierdził Tomasz Salski, prezes ŁKS-u, który również otrzyma wsparcie od firmy Columbus.
Columbus Energy S.A. to dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, m.in. instalacji fotowoltaicznych przeznaczonych dla domu i biznesu. – „Kiedy kilka tygodni temu zadzwonił do mnie prezes naszej firmy Dawid Zieliński i powiedział, że będziemy nawiązywać współpracę z klubami z Łodzi, zastanawiałem się, czy w ogóle jest to możliwe. Jak się jednak okazało – jest. Od samego początku widzieliśmy olbrzymią determinację ze strony zarządów obu klubów, żeby do niej doszło. I taką właśnie determinację oraz zdrową rywalizację chcemy jako firma Columbus wspierać” – powiedział Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu firmy Columbus, która zdecydowała się na taki sam poziom zaangażowania finansowego w obu klubach.