Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Colo nowym Sponsorem Technicznym PROFI CREDIT Bielsko-Biała

Na mocy umowy pomiędzy PROFI CREDIT Bielsko-Biała oraz PHU Colo, firma zapewni siatkarkom i sztabowi szkoleniowemu zarówno sprzęt treningowy jak i stroje meczowe.

PHU Colo to polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej. W związku ze zmianą dostawcy kompletów meczowych zmieni się także ich kolorystyka, która od obecnego sezonu będzie mocno nawiązywała do czerwono-żółto-zielonych barw bialskiego klubu. W meczach przed własną publicznością bielszczanki będą grały na biało, natomiast w meczach wyjazdowych na czerwono.

– “Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z firmą, która cieszy się zaufaniem wielu klubów sportowych. Wspólne działania naszej Spółki i firmy PHU Colo spowodowały m.in. to, że w znaczący sposób została odświeżona kolorystyka naszych strojów meczowych. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu kibicom naszego klubu, bowiem nawiązuje w ścisły sposób do naszych barw klubowych” – mówi Andrzej Pyć, Prezes Bialskiego Klubu Sportowego S.A.

Na mocy umowy firma PHU Colo staje się Sponsorem Technicznym BKS PROFI CREDIT Bielsko-Biała oraz przysługuje jej prawo do posługiwania się wizerunkiem bielskich siatkarek, a logo marki oprócz strojów będzie widoczne na bandach, stronie internetowej oraz różnego rodzaju publikacjach klubowych.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt